![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Tidlig morgen. Klokken er snart halv fem og dagen er snart i gang. Ønsker alle en riktig fin dag her fra Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er for tidlig... Eller det var for tidlig kl 0445 når klokkeradioen første gangen forsøkte å gi meg ett hint!! Nå, etter en kanne kaffe, går det greit
![]() Alt på rute så langt, men det er litt vind på kysten, så det kan endre seg utover dagen... Været i Mosjøen målt kl 0650: - 1° - Sørlig laber bris - Delvis skyet - Lavtrykk Ellers drar det seg mot helg, og grunnet sykdom ved stasjonen har jeg meldt meg frivillig til å jobbe ekstra. Og det til tross av at jeg feirer år i dag, hurmf :huh: Skal uansett smake litt på en noenogtjueår gammel XO i kveld... Egil
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag...men jeg skal jobbe både i dag, i kveld og hele lørdagen og søndagen...før jeg tar 06.37 toget nordover på mandag...her går det i 100. Ha en bedre fredag - den er hvit på flere måter i hovedstaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Forholdsvis kald morgen i Kristiansand i dag. Måtte ta bussen på jobb i dag da gårskvelden ble tilbrakt i kjelleren til Christiansands Bryggeri hvor tappetårnet stod den riktige veien!
Det blir nok et slit å komme gjennom dagen i dag, men det skal nok gå! Ha en god helg alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fem-seks blå og klar himmel på Nærsnes.Det skal måles litt her i huset idag.Morgendagen skal benyttes til å besøke en møbelforretning i Asker.De får besøk av en rep. fra Pega Profil.Jepp,det skal bli noen nye reoler og veggseksjoner utover vinteren.
God fredag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag fra Tromsø i dag.. kaldt og godt her.
I dag skal jeg i jobbintervju hos Lufttransport. Passe spent ja.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God fredag morgen fra København, her skinner solen og vinden har løyet. Fri idag så idag skal pakker hentes, bøker kjøpes, skattekort skaffes og hår klippes. Blir nok mest sannsynlig en rolig kveld, men kanskje en løpetur da jeg har bestemt at nå skal det være hel hvitt frem til jeg reiser til Wien. (OK kanskje en liten tur ut imorgen, men det er maks)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad fredag fra et solfylt Drammen (jaggu på tide), med etpar blå og snø. I kveld er det ut på byen med en gjeng kamerater, så det blir nok å sove litt i morgen...
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta som stiller med syv varme og skyet vaer.
Blir travel dag .. foerst halvdag paa kontoret foer kursen settes oestover ved lunchtid for lekestue med N552TZ. Creative'n er toppladet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Litt humor på en fredag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Gritings fra Columbia SC. Sitter aa venter paa kjerra som skal lande om ca. 10 minutter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Status nå når jeg tar kveld, 4 fly Innstilt :-( Ingen overnattingsmaskin = ingen fly til MQN/BOO i morgentidlig... Er det lov å håpe på bedring slik at "postflyet" fra BOO kommer ned og vi kan sende pax via TRD??? 2 be continued 2morrow folks... Egil
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |