![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Den nye forbindelsesfinger mellem Terminal 1 (indenrigs) og Terminal 2 (udenrigs) der har været under opførelse i det seneste år blev i går indviet af den danske trafikminister Flemming Hansen.
Nu får jeg formentlig ikke selv glæde af denne finger, da jeg så godt som aldrig skifter mellem indenrigs og udenrigs på CPH. Men for de godt 600.000 passagerer om året hvor det er aktuelt, er det en stor forbedring at der nu er en forbindelsesfinger med rullefortorv som markant nedsætter gåtiden fra indenrigsterminalen. Personligt synes jeg at den nye finger rent arkitektonisk er ganske nydelig og passer godt sammen med den resterende del af lufthavnen. Billeder og video fra indvielsen og af selve fingeren kan ses på nedenstående link fra cph.dk: Fra indenrigs til udenrigs på fem minutter
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Innenriks og innenriks. Jeg reiste med siste SAS-flyet til Berlin torsdag, gate A27 = MEGET LANGT unna det meste...
Takke meg til buss fra de vanlige bussgatene
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja der kan være ganske langt til nogle af de yderste A-gates - hvordan er layout på A26. Er der jetbro eller er det en busgate? Kender ikke lige det konkrete layout på de gates som er knyttet til den nye forbindelsesfinger.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
A27 var ingen av delene. God gammeldags spasertur paa bakken fra gaten til flyet.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fusjon mellem Virgin og BMI ? | BU595 | Flyforum | 1 | 02-04-2008 11:19 |
SAS indsætter mere kapacitet mellem CPH og ARN | PP | Flyforum | 4 | 02-06-2006 15:12 |
Ny rute mellem Billund og Paris | Bll spotter | Flyforum | 1 | 28-03-2006 13:27 |
Helikopterrute mellem Arhus og København | Guest | Flyforum | 2 | 12-12-2005 12:58 |
Race mellem 2 biggies | sk931 | Flyforum | 3 | 21-10-2005 09:37 |