![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det ble ingen god mandag kveld for noen av oss som forsoeker aa drive forumet, mulig har Moderasjonene gaatt noe langt, muligens har feil moderator moderert....men slik dette endte gikk ting alltfor langt. Vi gjoer dette frivillig, vi gir vaar egen tid og ressurser, og ja vi gjoer feilo, men at vi skal motta trussler om aa faa utlagt kreditt rapporter og advokater paa nakken, ja det er og blir helt feil. Bare det at Kredittrapporter ble innhentet, er mange steg for langt... Det var vel 3 av oss som mottok dette i forskjellige former, toppen av isfjellet er tilgjengelig i Forum Feedback.
Dette er ikke morro lenger...og det maa det vaere...
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Kan ikkje ALLE på forumet no stikke fingrane i jorda, telle til ti og starte på nytt?
![]() :white Så får heller alle svelge ein kamel eller to, men dersom det fører til at vi får attende den gode stemninga og dei gode diskusjonane på forumet? Lykke til Folkens!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hva skjedde? Kort oppsummering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
vid om flyvning og lad dem som er gode til Administrere gøre det..... NDR og DC8-63 keep up your good work... Jeg glæder mig til det nye "look" Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kredittrapporter fra Lindorff (eller andre) er ikke noe som kan offentliggjøres helt uten videre, så vedkommende som truer med det er nok selv på veldig tynn is...
ph-ndr, du må se det positive i saken: du blir sett på som ungdom selv om du har passert 30 år! ![]() Lykke til med PC - serverne i Bergen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Og jeg ser det definitivt som positivt å bli kallt ungdom i disse tider, selv frisøren ymtet her om dagenom jeg ikke ville farge bort noen av mine nyere bevis for min alder. ![]() Og serverne står nok i Oslo, godt skjermet for gullfeber. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skitur til Canada! SAS biz til Chicago og UA/AC til/fra Calgary | Eriksan | TripReports | 6 | 26-02-2009 23:09 |
Til ettertanke... | Twin Otter | Flyforum | 1 | 12-05-2008 14:15 |
En fredags traad til ettertanke.... | dc-8-63 | Flyforum | 60 | 02-03-2008 15:26 |