![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mørkt og vått er to ord som passer godt på november og hovedstaden... Nok møter i dag også før det blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hvitt og kaldt, er en noe uventet slutt paa November paa Bainbrigde....det har akkurat sluttet aa snee for kvelden....og isen danner seg over biler traer og veier...veiene ble ufremkommlige etter 20.00 i kveld...skolene holdt stengt i dag, og det ser ut til at de forblir stengt i morgen ogsaa....men fergen gaar....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Lettskyet og surt her idag og blir jobbing på oppgaven jeg holder på med idag som jeg håper å fullføre idag eller imorgen. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen ja
![]() ![]() eller så er det noen som har glemt å skru på lyset ute i dag (også) så åssen det ser uttfor døra her på jobb veit jeg ikke.. va iallfall +4 grader ute da jeg labba til bilen 0415 i morrest, og noen hevder vi snart er i desember ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Her er det litt gråt , men det er varmt for årstiden også her. Heldigvis har regnet ikke kommet som lovet av værmannen/damen. Det blir en travel dag i jobb før turen går over langfjella til OSL med SK4002 i morgen tidlig. Ha en fin dag i og utenfor fedrelandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i sør er det nok en grå dag! Det er slik nå at jeg knapt husker hva solskinn er for noe! Drittvær den ene dagen etter den andre! Så det er godt man er mye opptatt på jobben for tiden.
I dag går turen til Stockholm. I morgen ettermiddag videre til Oslo for å snu nesa hjem mot KRS på torsdag. Så får vi iallefall støttet SAS med noen kroner denne uka også! Ha en bedre dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra MJF!
Vi skriver 28. november og det er ca 4 varme og vått ute... Litt unormalt kanskje, men jeg klager ikke! Bare det blir en hvit jul... Alt på rute og vel så det i dag! Ikke for mange som reiser, men men. Egil
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Her meldes det 13 grader og skyet .. ingen fare hverken for snoe eller is ...
![]() Thanksgiving er over, saa naa er bensinprisen sakte paa vei ned mot $2 igjen .. Helsikes svindlergjeng av noen oljeselskaper! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Så da, så da , vi jobber jo i et marked der tilbud og etterspørsel råder vi og MOW.
Du må ta en prat med miljøvernerne så vi kan utvinne olje og gass nok til etterspørselen. Det pluss økt raffenerikapasitet vil få ned prisen for oss alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god formiddag fra Asker. Det er en spennende dag - sitter her og venter på at telefonen skal ringe.... Mer news kommer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Da var juleferien boks. 18. desember farer jeg til Oslo for noe jobbing, 19. skal jeg sose meg via Køben til Frankfurt, for så å løpe etter SQ25 (sete 3F), for å ta meg en leseuke og eksamen i Slingapore. Om alt går etter planen så blir det lille juleaften fra Slingapore til Brisban og litt romjulsfest, før jeg skal opp til Slingapore og jobbe videre på et prosjekt til over nyttår før det bærer hjem. Dessverre er det bare FRA-SIN i F, resten må jeg være sammen med slummen i business class på.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tror det er Dolly Partons "working 9 to 5" som han vill teste ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Bull ... med Dubya/Cheney i det hvite hus driter man i miljoevernerene likevel. Dette er et korrupt spill mellom styrerom og politiske myndigheter. Det er ingen fornuftig (for oss doedelige) grunn til at oljeprisene ligger saa hoeyt som de gjoer. Ser du oljemangel noe sted?? Ser du koeer ved bensinpumpene? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |