![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Aegean loungen på ATH. Taxi-streiken er fremdeles i gang, men streikebryteri skjer raskt med en liten bunke cash. Nå blir det meget deilig med helg på Knausen med kjernefamilien. Det ble ikke mindre enn 33 møter og 11 middager så man merker at man ikke er 51 lenger. Godt det er en uke til man skal ned igjen etter en uke med russetid (Nor Shipping)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Scandic Gardermoen.
Snart ut å løpe etter lokal bussen som skal svippe oss bortom OSL hvor en SK maskin forhåpentligvis er klar på tid. Kort opphold på AMS før vi skal videre til MAD, da med UX og fra MAD er det UX på en 787 til PTY. Spent på hvordan det går med terminal bytte og passkontroll på en mellomlanding på 60 min. Seinere i dag vet vi svaret. God helg. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
"God" morgen fra Tønsberg. Her var det noen som skulle starte dagen 0445 og vi kom ikke til videre enighet, så da er det vel snart på tide med dagens første blund...
Inneklemt dag betyr som regel også planleggingsdag i barnehagen så i dag blir hele sirkuset hjemme, heldigvis er de der at de underholder hverandre litt mens jeg kan sitte med kaffekoppen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen/formiddag fra landstedet ytterst på Enden. Kaffe, forum og NRK Vestfold før det blir en tur inn til kolonialen på Tjøme for å bunkre opp til brunch. Eller skal vel gress klippes, bil vaskes og vin drikkes…fredag med andre ord:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mornings fra tåkefylt CPH. 2/3. Sjarmøretappe gjenstår!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker, gress og ugress ble klippet i går, så da blir det heller fri på denne inneklemte dagen. Eventuelt, jeg bare jobber ikke. Skal jeg stole på Yr bør det tørke opp etter nattens regn, innen vi får gjester. Men den tid skal det bakes boller, ryddes og en tur til den lokale fiskehandleren da det blir både forrett og hovedrett fra havet i dag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Kaffe på sengen, litt forum og nyheter. Straks får jeg komme meg opp og jobbe litt. Det er positive og negative sider med så flexe arbeidsforhold vi har i Bongo. Positive er jo "fri" når man vil. Negative er at man aldri har fri.
Men vi elsker det. Ha en super fredag, her blir den hvit som søren.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; Yesterday at 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Santiago. Forum og kaffe på sengen før det blir en treningsøkt.En lunsjavtale venter senere og så er det helg igjen. Fikk booket Latam til Puerto Montt i går for en helg med peiskos i Patagonia i juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp og god morgen fra det sydkarolinske. Grått og vått men håp om solstreif etterhvert.
Pleiersken har forsovet seg, men dukker vel opp etterhvert .. Var i Fairbanks denne uken for 20 år siden, og så blant annet denne 81 år gamle damen som fortsatt er aktiv. Kanskje OJB er heldig og også får se den? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Seattle,
Fin morgen her over med 22 grader og sol her i vest. Dagen er planlagt med variert innhold. Turen går nordover. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra ATH | Someone | Flyforum | 12 | 08-07-2015 14:55 |
BGO-RIX-ATH og PAS-ATH-RIX-BGO med Air Baltic og Olympic Air | Hawa | TripReports | 0 | 10-07-2013 12:00 |
OSL-CPH.-ATH i morgen | SlidesArmed | Register- og ATC-Forum | 3 | 26-08-2012 22:18 |
OSL-DUS-ATH-JMK-ATH-FRA-OSL | SlidesArmed | TripReports | 11 | 03-07-2012 16:07 |
OSL-CPH og CPH-ATH i morgen 8. Oktober | LN-HVI | Register- og ATC-Forum | 3 | 08-10-2011 22:47 |