![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Dagens oppholdssted blir på/hos Smakfulle Rom på Romerike. Men først forum, aviser og kaff. Ha en skikkelig bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her rekker vi nok en gang en espresso før avreise. Vi snakker en seier for effektiviteten. Får vel knyte på løpeskoene i kveld for å teste om jeg kan ignorere skvankene mens barn er på trening selv. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra KSU. Her blir det eneste flyrelaterte å ta kontakt med reisebyrået for å gjøre om på noen bookinger.
Skal ut å fly med Ethiopian snart, og merker at jeg savner en av de der "Reise med *sett inn flyselskap*" for Ethiopian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra SK930.
2.5t igjen til landing i CPH. Så 4t venting der før det blir videre til verdens navle, aka BGO. EB-poengene er allerede synlig på kontoen. Eneste SAS har skuffet på hittil er film utvalget. Die hard fra 1988, Moulin Rouge, mrs Doubtfire fra 1993 og mye annet vræl så helt greit at det er natt flyging. Ble mest soving på meg. Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen. En kopp Nespresso og frokost er unnagjort.
Om et par timer blir det et Teams møte, etter det skal en ut å handle en julegave og med det er jule gave handelen utført. Ellers skrives det T-2 i dag og etter vakten i morgen er det over 5 uker til jeg møter her igjen. Været på disse kanter er heller dårlig. Ha en flott mandag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra gull-kantina på OSL. Var faktisk litt usikker på om man kom inn til det aller helligste som Senator og Lufthansa-flight, og det gikk tydligvis. Her var det veldig fullt i dag og faktisk fem menn i kø for å bruke toalettet. Ikke var det salami eller egg heller - men streifer man kjapt over nyhetene så er vel ikke dette krise.
Nå er det syv dager til gamlelandet med stor oljemesse i Abu Dhabi, en del møter og middager i Dubai så tettpakket program. Skulle egentlig hjem fredag, men FruSud mente jeg var "skikkelig tett i pappen" hvis jeg ikke tok noen dager på stranden, så da ble Swiss-returen fredag byttet ut med dag-flight på Luftwaffe søndag og solstolen på Jumeriah er reservert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra OSL. Kom fra ARN med forbindelse videre til AAR. Ble møtt med ny info kl. 8:15 på skjermen og deretter kansellert fly. Ny billett via SVG og CPH ble tilbudt med ankomst 9 timer forsinket. Da var formålet med reisen borte og jeg måtte landside for å høre om noe bedre. Moralen i eventyret ble at reisen slutter i København. Da jeg uansett skulle dit med toget senere idag og møtet i AAR gikk ad dundas (eller flyttet til zoom).
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg.
Dagen starter som så ofte før på sykehuset med litt rutinemessige blodprøver. Det går kjapt med tilbakemelding for oss Pandioner og her for litt siden kom det tilbakemelding på dem fra livlegen og gledelig nok fortsetter verdiene å synke. Nå er det tid for å prøve å få gjort litt arbeid. Jeg har litt som jeg bør få unna.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Chile. Veldig hyggelig middag med statsråd på besøk i går. Nå litt hjemmekontorering før det skal rigges til mottakelse for 50 gjester på terrassen. Han en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Jau .. mandag igjen .. men tilbake i ‘riktig’ tidssone. Våknet til at det kom noe dryppende fra himmelen. Det er første gang siden orkanen, så det er sårt trengt.
Oppdaget for noen dager siden at en hel haug musikk ikke klarte overføringen fra den gamle til den nye iFønen min, så den eneste løsningen ble å slette alt og legge inn på nytt …. Og med min OCD-tilstand er ikke det noen liten jobb å få alt korrekt konfigurert og sortert etter smak …. ugh .. Nå blir det litt mer kaffe og forum før jeg skrur på jobbmaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Fikk i det minste med meg en aldrende A319 i retro-kostyme. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 11 | 18-09-2023 16:04 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 22-05-2023 21:04 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 11 | 23-11-2020 18:18 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 10 | 14-01-2019 15:18 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 17 | 12-11-2018 17:26 |