![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi er tilbake på Bali, etter 4 uforglemmelig dager i Timor Leste. Det er meldt 34 varmegrader i dag og skal begynne å regne utpå ettermiddagen. Grand Istana Rama hotell ligger nesten ved stranda, det er bare en vei krysse så er man på stranda. Går man 50 meter sørover er det et vestlig kjøpesenter og etter det har Sheraton en resort. Hotellet/resorten her er av de eldre, men med en døgnpris på 450kr uten mat, så lever jeg greit med det.
Kona og jeg var begge halvdårlig i magen da vi ankom med Cityklink fra Dili, kona fikk også feber, så det ble en tidlig kveld på oss. Nå skal vi etter hvert en tur ut, få oss noe mat og jeg vil ta ett morgenbad. Det var masse folk på strand i går, mest asiater, så mulig vi slapper av på rommet når det er som varmest. 34 grader er litt i meste laget for meg. Ellers deilig å få nett tilgang igjen. 5 døgn uten en gang å kunne sende en SMS er uvanlig for et moderne menneske. Ha en god ikke for varm dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det kun 65 grader kjøligere her på Røros:-) Glad onsdag fra frisk minus 31 grader…godt at mesteparten av dagen skal være innendørs - men som alltid så skal vi da ha en times utendørs aktivitet også. Best onsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra fbu. Usikker på temperaturen, men snøen laver iallfall ned. Det kan jo bli spennende når det blir plussgrader til helgen. I dag skal være den store forlenge kontrakter dagen så det er vel bare å brette opp amene å sette igang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. bare 46 grader unna trådstarter her. Men mer vind. Mye mer vind. Godt jeg får den bakfra på veien over til HQ.
Men først blir det frokost, som her på Havet er utmerket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Au.
God morgen fra Forus. Kom meg greit på jobb selv om det lå et fersk lag med snø på bilen i morges. Så er spørsmålet om det verste snøværet her i sør/vest har flyttet seg østover. Hvis det stemmer kan det vel fort bli en fin vinterdag her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Etter barnehagelevering og en halvveis måkeøkt, ble det å fyre opp hjemmekontoret. Selv om toget her hittils nesten går som normalt så var det like greit sitte hjemme når det uansett var såpass mye Teamsmøter. Tror kveldens løpetur blir av det litt tunge slaget og neppe noen nye medaljer på Strava. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra snøføyka i Oslo. Nettopp gått på flytoget som nesten er i rute. Får håpe SAS til Køben også er i rute. Mest spent på dagens kjøretur til Halmstad og Lund… I følge lokale kilder er det mye snø og vind. God onsdag ønskes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Skikkelig vinterlig ute. Godt og varmt inne og ingen eksterne møter. Sitte og teller på knappene om jeg skal hive meg rundt på et bonusstunt til Asia i helgen. Har lyst å krysse av både EVA Air Premium Laurel og Taiwan på listen. Får gruble litt til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Øvre nedsnødde Romerike
![]() Det lades opp hjemme til nattevakt i natt med en god frokost og sikkert snart et møte med snøskuffa utendørs....Det skal diskuteres ulike strategier hvordan snøen skal fjernes. JEG mener jo at dette bør snøskuffa klare selv, det ER jo tross alt 2024 ? Men nei da, den insisterer på min deltakelse. Og Sist jeg diskuterte med den vant den, så det blir vel samme all over again :P Ha en flott dag alle, og måk snø med måte :P
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Dragen ble levert på kontoret nede i sentrum og blir borte noen deger på fjellet. Det betyr filmkvelder og kosemat med arvingene.
På vei ned til sentrum møtte vi ca 30-40 syklister som vinglet midt i veien i gangfart.. Alle klikket i water hvis man ga de et forsiktig tut. Fy søren jeg misliker den typen syklister.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hei fra whiteout Oslo. Ser værmessig lovende ut for årets første Italia-tur neste uke med temperaturer som nikker mot de 20 dagtid, så nå mangler det bare at billetter legges ut til Pisa-Spezia og Fiorentina-Inter. Ikke noe som legges ut tidlig der nei..
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra gjemmekontor,
Ikke fordi de er snøkaos , men fordi det i dag er en sjelden gang behov for konsentrasjon med ferdigstillelse av en prosjektrapport. Snøbyger og fint vintervær som vi ikke er bortskjemt med her over i sørvest. Det regner vel bort når mildværet kommer til helgen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her snør det tett og blåser i tillegg så det er mye snø rundt om. Jeg måtte en snartur til sykehuset i morges og det var nesten helt ufremkommelig med bil. Vi har en nabo med traktor som brøyter oppkjørselen vår. Jeg ser han har fyrt opp traktoren nå så da kommer han nok om ikke så lenge. Jeg har bitteliten elektrisk fres som jeg bruker på selve inngangspartiet. Den er effektig til det formålet.
Det finnes jo robotgressklipper og robotstøvsuger. Kanskje på tide at noen finner opp robotskufle også?
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Sitter om bord i SK1455, og vi blir litt forsinket. Årsaken er noe spesiell; First Officer har ikke dukket opp enda. Han var på stand by og sitter fast i trafikken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Jeg prøvde å stappe kredittkortet i snøfonna men heller ikke det løste noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Brøytebil, hjullaster, traktor og kjempestore snøfresere (type Gardermoen): Diesel Større snøfresere (type Knausen-klassen og borettslag): Bensin Mindre snøfresere (type rekkehus og privatbolig): Elektrisitet Snøskuffe: Et oppmagasinert internlager av ribbe, pinnekjøtt, øl og akevitt samt fersk kaffe. Mye kaffe. Last edited by KnutW; 17-01-2024 at 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Denver hvor det har blitt litt varmere. Nå venter litt jobbing og et møte før kursen rettes mot ABQ for mer møter.
Fyllte ut EU261 krav for reisen min hit i går. Inkludert spesifisert hva som gikk galt. Broken tug, forsinket crew, tech på bremser. Allerede i dag fikk jeg svar. "Vi kan IKKE godkjenne kravet ettersom forsinkelsen skyldtes dårlig vær". Det provoserer så mye at jeg er villig til å ta den langt... Og jeg er ikke særlig til kranglefant. ![]() Ha en best dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Ngurah Rai på Bali | Futura | Flyforum | 16 | 12-01-2024 20:39 |
God torsdag 11 januar fra Jakarta, Bali venter | Futura | Flyforum | 9 | 11-01-2024 16:26 |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God og varm torsdag | TriStar | Flyforum | 14 | 12-02-2016 11:47 |
God varm mandag! | petter380 | Flyforum | 23 | 23-09-2013 16:00 |