![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....hvor en nyter en espresso fra den lille stasjons Espresso baren - just kidding!! Her i Hanalei stopper neppe L1:
[IMG] ![]() Etter en solid barbent løpetur i strandkanten (4 Miles t/r) og et morgenbad, ble det en meget god kortreist kaffe hos Hanalei Bread Company. Resten av dagen ble delt mellom Gourmet Sjokolade Smaking, vi stod over turen paa plantasjen som bare kostet litt under NOK 3000.00 pr person, men den lille italienerinnen hadde ingen problemer med kjøpe sjokolade for NOK 1600.00 (EB ja en spesiell plate til HK kommer før bursdagen). Paa vei hjem til Hanalei ble det litt Albatross spotting, de gutta har artige takeoffs. Saa Spa paa 1Hotel - en hotel kjede en kan like !
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Vått og grøtt ute, men første espresso er alt i koppen. Vær eller ikke, står løpetur på kveldens program. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra TRF. Her sitter jeg med pensjonistene samt en og annen barnefamilie og venter på Sunclass til Granka. Lenge siden sist jeg var på TRF, brukte hele 8 min fra bil til gate.
Siden jeg er litt uerfaren på charter så ble det kaffe og ikke øl. Gjenstår å se hva arvingen synes om mitt lån av reisekamerat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God skuddårsdag fra Ris. Bisettelse med etterfølgende minnestund på programmet i dag. Ha en fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg
Her øser det ned fra himmelen. Det blir greit å få bort litt av snøen. I dag er det trening på sykehuset som står på planen. I kveld blir det nok å spille litt bridge igjen tenker jeg.
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Bodø. Straks starter man en dag fylt med kundemøter, før det blir middag i kveld, og interne møter og hjemreise i morgen! Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra en noe forsinket WF563.
Strax klar for avgang. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra kontoret.. Nysvømt og motivert - deilig med hverdag igjen. Bilen til Dragen gikk i stykker igjen så den hentes vel av Motorpool etterhvert. Takk Gud den har garanti og er tøff å se på - eller så hadde den gått rett på dynga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Solli plass. Omsider på kontoret etter avlevering av bil til 2-årsservice på Billingstad og påfølgende E18-kø kø tilbake til sentrum... Må prøve å få hentet raceren før rushet i ettermiddag. Ha en bra torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her står jeg og venter på L1 etter å ha hentet pass på en ambassade. Det er surt, jeg er våt og dagen blir utelukkende møter jeg egentlig ikke vil i. Men dagen startet i det minste svært bra GROMPF
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Jåttå,
Business as usual her i prosjektet selv om det er vinterferie for mange her i "butikken". Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen. I dag skal MOW se på ting. Akkurat som Kim pleier å gjøre. Lang biltur før og etter. I Toyota pickup. 130k miles og like blid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag. Vært på kjøretur med Toyota som tok oss trygt frem og tilbake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Familiehistorikken er kompleks. Men dette er fetteren til James Bond karakteren "Fantorangen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Toyota lager gode biler, men det gjør andre fabrikanter også, det handler mer om å ta godt vare på bilen enn hvem som lagde den. Fordelen med andre fabrikanter er en slipper å kunngjøre Toyota Budskapet på gatehjørner sammen diverse andre tro samfunn ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold