![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Litt kontorering før SJ Nord tar meg hjem i formiddag. Etter planen blir det nå hjemmekontorering i 3 uker - kjennes helt ok ut etter ukentlige reiser i 5 uker nå. Men nå frokostvaffel og kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mårnings fra Stavanger.
Her har en ventet på at butikken skal åpne. Litt frokost skal anskaffes før retur til hjemmekontoret hvor det venter et møte i ett-tiden. Ha en glitrende flott torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. På tide fyre opp systemet og få fatt i en espresso. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo. Nrk Østlandssendingen (jeg irriterer meg litt over at de bytta navn til Stor Oslo) står på i bakgrunnen og jeg leser litt Flyprat. Hadde noe bivirkninger i går gitt etter å ha fått en influensavaksine på tirsdag, men det ser nå ut til å være borte. Var ikke så gøy å sitte uvel på Civitas frokostmøte med tidligere amerikanske ambassadøren til Norge i går, men gikk jo det. Interessante betraktninger fra en som faktisk var Trumps mann i Norge. Jeg tror ikke fyren er så fan av sin tidligere sjef Trump lenger, men han mente dog at det amerikanske demokratiet ikke var i fare. Men jeg er nok ikke så sikker på det da når man ser på hva slags kandidater det partiet stiller med i årets mellomvalg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra T-banen. Satser på at jeg kommer lenger enn Borgen i dag før barnehagen ringer. Når jeg tenker meg om kan de bare droppe å ringe egentlig. Får jobbe litt i dag før man plukker opp modern i Sandvika i kveld, da hun var lite vanskelig å overtale til å være barnevakt da det er planleggingsdag i morgen. Får vel kanskje rydde og re opp litt før den tid også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Barcode. Her snakker man om båtpenger på utenlandsk. Middag og festligheter i kveld - da kommer kanskje jet-lagen i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Kun et møte idag og det gir kjærkommen tid til å jobbe med en del av engineeringen i prosjektet der det ellers er full fres. I kveld er det tid for trim på hesteryggen igjen og skolering av et par hester. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Siste arbeidsdag før jeg flytter til den andre enden av vpn-tunellen. Beam me up!
Horisonten rødmer og kaffen putrer …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra 28c og sol på Malta!
Siste kveld i varmen her før man i morgen skal gjøre jomfrutur med Easyjet direkte over til Manchester. Sete 1F og "priority", men satser vel på medbrakt matpakke... hehe Vært ekstremt mye farting i det siste, men man får bare bite tenna sammen og får i hvertfall sove hjemme èn natt neste uke... Makan! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har det ikke vært annen farting enn mellom gjemmekontoret og Kiwi de siste ukene. Heldigvis 2 uker til avreise og ferie nå. Skal bli både deilig og velfortjent, om jeg skal si det selv. Straks tid for en ettermiddagslur..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Kona fikk ikke logget på iphonen sin i morges, hverken med ansikt eller (korrekt) kode. Rareste jeg har sett, men har visst skjedd med andre i versjon 15.2 også ..
Til slutt fant telefonen ut at den skulle slette seg selv, omtrent da jeg fant ut at eneste løsning var å gjøre det samme. Hun hadde selvfølgelig ikke aktivisert backup, men nå er hun ihvertfall i gang igjen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her pakkes Land Roveren - ned Portland i ettermiddag og bytte ut en varmtvann’s breder i huset til svigermor som ligger ute for salg. Videre til Bend i morgen og for min del hjem med Embrummer paa Soendag. Flott vaer igjen, men kraftig vind, lysene har blunket mange ganger et tegn paa vi kanskje maa fyre opp generatoren.
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra en lounge jeg har vært i godt over middels mange ganger i gamle dager, nemlig BA/AA kantina på Denver. Om et par timer skal jeg videre med Alaska Airlines til Seattle. Ostetallerken er booket. Nå skal det jobbes litt på Mac'en før jeg bytter ut jobbmail med et glass vin. Ha noen supre 5 minutter, det som er igjen, av torsdagen.
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Har en svigermor til salgs jeg og, hvis noen er interressert ..
God tur og hils Åtter’n! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |