![]() |
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
|
![]()
Da er vi der igjen, en ny uke starter, og denne blir litt i overkant hektisk mistenker jeg.
Ha en fin dag, uansett hvem dere er eller hva dere mener ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er i ferd med å lysne og fuglene synger…da er det ikke vanskelig å stå opp litt over 05:00:-) Kaffe og forum før turen opp til toppen av Oslo - aka Danmarks høyeste punkt. Tenker vi tar uken som den kommer jeg…kjør på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Kommet 5 min inn i vakten så må det jobbes pga et helikopter som kommer om noen minutter. Ikke mye myk start på uken her i gården. Enda et helikopter i ettermiddag. Så skal det gjøres div planlegging for kommende verkstedsopphold og vanlige rutiner. Dagens viktigste oppgave, begynne på handover. Snart fri. FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Straks SFO levering og L1 til kontoret. Blir å stille som vikartrener på fotballen til minstemann i dag. Ikke umulig det trengs en løpetur etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God solskinnsmorgen fra fbu. Et stk sykt barn, en stk kone med bursdag samt et stk utviklingssamtale for friskt barn betyr hjemmekontorering. Satser på en joggetur iløpet av dagen også.
Noen gode forslag til 18-årsgave til en nevø? Har en årgangschampis han ikke får åpne før om tidligst 7 år, men bør ha noe mer. Last edited by Chriscross; 24-03-2025 at 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra Erbim. Får vel gå ned til frokost etter hvert selv om jeg ble sittende lenge i hotellbaren i natt med en vannpipe. Men var flere andre som gjorde det, flere lokale tror jeg som gjør det de kan av forbudte ting mens sola er nede under Ramadan. Man skal ideelt sett ikke røyke under fasten. Jeg var dog eneste som satt der med en øl. Ellers var jeg i går på illusjonsmuseum, bare for å avveksle litt fra historiske sites. Hotellfrokosten holder bra standard de tar omeletter på bestilling feks i tillegg til en bra buffet med blanding av lokal mat og tja mer vestlig mat.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk Last edited by Hypern; 24-03-2025 at 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Goood morgen fra kontoret.. Den helgen gikk lyn-fort gitt. Ble en skikklig blodsmak i munnen-økt i studioet i dag håper sommerkroppen er i rute til neste sydentur.
I kveld er det bestilt gtillmat för FruS of banden skal på tennis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Mandag betyr en tur på Meny etter levering i barnehage, for litt billig restekake fra helgen. I dag ble det Napoleonskake. Ellers er det vel det vanlige stell av hus og minstemann som står på planen i dag, så får man se om man klarer å hoste opp noe godt til middag i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællææ fra Lillestrøm. Her kontoreres det litt før avreise til bortekontoret. Når jeg kommer inn dit blir jeg sannsynligvis overfalt for minimøter og ymse babbel. Så fokusjobbing må gjøres hjemme først.
Et par riktig store prosjekt på gang om dagen, så da må det konses litt Ha en superbest mandag
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret på Forus. Her legges ting inn som lagervare uten å sjekke hvor varen skal skaffes. Nuvel, det løses vel som vanlig med litt kaffe og noen e-poster til diverse leverandører for å sjekke om de har.
Har Fnate glemt at han er best i dag? ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. sånn omtrent. Bleie er skiftet og frokost er unnagjort. Nå skal bikkjene mosjoneres og helårskroppen min pleies. Helgen er såvidt over halvveis. Den siste helgen i mitt arbeidsliv. Faktisk. Så den må nytes.
Prøvde fiskelykken i går kveld, uten suksess. Mulig jeg prøver igjen i dag med litt justering av agn. Pollenjævelskapen er i storform, men litt regn senere i dag vasker kanskje bort det verste.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Lommedalen. Vi skal snart av gårde mot Liertoppen og Sylling. I Sylling skal VW bussen leveres for å få ny tannreim, noe den må ha hvert 5 år og det er 6,5 år siden sist. Det gode er at det da holder til den har blitt veteranbil i 2030. På Liertoppen skal vi bytte støtdemperne jeg har kjøpt til konas gamle Prius, med et helt sett med fjærer, fjærbenslager osv osv, så vi sparer noen kroner på å kjøpe alt samlet. Det forundrer meg ikke om det blir noen annen handling på Liertoppen også. Det er vel egentlig planene for resten av dagen. Ha en fortsatt god dag, med eller uten store planer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei, han glemmer aldri det men tenker at det er usportslig å gni det inn hver dag.
Dæven og gratulerer. Da får du god tid til å lære å fange fisker!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Chile. Morgenkaffe og straks en løpetur. Mange praktiske gjøremål på listen i dag så mandagen går nok fort. Sol i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Konsulentbransjen fungerer også greit , gjerne med dobbelt honorar av fast lønn! Anyway , lykke til! Blir det for kjedelig har vi en masse å gjøre her på Flymuseet på Sola med mange artige folk fra bransjen. Du glir lett inn her. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus Vest,
Det ser ikke ut som jeg er tidlig oppe , men faktum er at dagene i prosjektet her starter relativt heftig. Heftig blir det også når byggearbeidene skal følges opp på Flymuseet inn i mellom og om ettermiddagene. Også i dag. Sluttspurten er nå de neste 14 dagene , så blir det offisiell åpning ved Kulturministeren og hele det offisielle museums- Norge. Da er det bare å besøke Flymuseet og se på hele herligheten. Ha en god dag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjeldent det bråker såpass fra flyplassen, synd kontorvinduet peker i feil retning...
![]()
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Håper å få sjansen til å stikke innom, men pendlingen er drøy .. selv på ID. ![]() Bransjen er allerede halvveis til hælvete, og klarer nok resten av nedturen uten meg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen, da var det mandag igjen... | Ruby | Flyforum | 18 | 08-08-2022 18:14 |
Så var det mandag igjen... | Concorde98 | Flyforum | 13 | 02-10-2017 12:39 |
Da var det mandag | Someone | Flyforum | 16 | 09-11-2015 16:19 |
Så var det mandag morgen... | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2009 19:00 |
Da var det (snart) mandag igjen ... | LN-MOW | Flyforum | 7 | 18-10-2004 23:22 |