![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fra kjøkkenbordet. Kaffe i k(r)oppen og nyheter på nett er dagens første kombo. Rolig morgen og formiddag - kanskje en tur i marka når solen har varmet litt. Ha en fin langfredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Uppsala!
![]() Straks er det ned til frokost også blir det nok en tur inn til Stockholm i løpet av dagen. Fine turer med SAS via CPH i går. ![]() Ha en fin Langfredag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her startes dagen med espresso og kake til før-frokosten. Ut på ski senere, dog litt usikker på hvordan. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Fevik. Strålende påskevær men heller dårlig skiføre, så blir nok en tur til fots her, men må nok pakke sekken med noe godt tror jeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Hytta. Det nytes noe så inne i hampen.. Sjappa leverer og leverer i alle ledd. Dragen skal på spaet og knas i dag som selvsagt er det største i Midtøsten, jentene bort til noen venninner så gutta må finne på noe bøll. I kveld er det barnevakt og dobbel-date med en lokal luring og siste flammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Budapest. Hjemreise i dag men først litt bobler
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra ferieresidensen min på Riksen. Det ble en litt tøff gårsdag med diverse undersøkelser og faste i praksis hele dagen. Vel, det er slikt vi må regne med etter en sånn operasjon. Forløpig tilbakemelding er dagens prøver viser bedring så det er bra. Jeg får mer informasjon av legen etterhvert. Formen ellers er fin så det er bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Golf de Roquebrune eller noe sånt. Toppers vær ute og nå skal vi først ut på lunch før jeg skal VIRKELIG utenfor komfortsonen. Golf kurs med coach og kledd opp i fargede bukser.
Makan. Etc etc Ha en fin en
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Her står kun en klesvask og pakking av snippsekken for tur før det bærer til Oslo igjen allerede i morgen. Da bilen fortsatt er i uorden blir det nok en gang GoAhead som sjåfør. Ha en fin og bilproblemfri langfredag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Regner med at fargen på Fnates bukser ikke er mørkeblå? Spent på å høre hvor mye bedre en blir i golf om buksen har korrekt farge.
God morgenfra Washington. Ligger og forsøker å være stille så de andre kan sove en time til. Blir vel litt mer shopping i dag i tillegg til at far nok insisterer på et museum i dag også. Desverre er air & space museet stengt frem til høsten. Må vel også sjekke om deg er noen testkrav jeg har bommet på for hjemreisen vi cph, men tror vi skal være velkomne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Det er mangen år siden jeg har hatt en så kjedelig og tafatt påske. Tok en kalkulert risk på å holde meg hjemme mot påske i håp om overtidsoppdrag i påsken. Noen som ikke slo til. Når det var endelig avklart så hev jeg meg over tastaturet for å finne flybilletter til hvor-som-helst, og da er jo prisene hyggelige når det skal bookes ene dagen for avreise neste dag og hjem i dragsuget av hjemreisende fra påskeferie. Så her sitter jeg, hjemme og glor i taket. Eg spyr snart.......
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere. ![]() Last edited by FQTV; 15-04-2022 at 11:35. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Fnate og golf.. Rutete klovnebukser? Foooooooore!!!
Jaja, litt småkjølig på terassen, men solen prøver å varme opp litt. Blir påskelunch på et lokalt winery etterhvert, og sikkert en runde på nyreparert gressklippertraktor også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ellers var legen innom og prøvene er mye bedre enn i går så dette går rette veien. De har også full kontroll på videre oppfølging. Humøret steg mange hakk etter det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Tilbake i "hovedkvarteret" etter en ukes jobb/ferie i Madrid. Fin tur nordover med den "flygende Hollander". God mat og sørvis på begge strekninger via AMS opp til SVG. Resten av Påsken brukes hjemme eller dagsturer til fjells. Noen flere fjolls er det sikkert plass oppe i fjellheimen. Ha en fortsatt fin Påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra det sørlandske som er badet i sol og blå himmel. Pumpa hopper og danser i hytt og pine, men pulsen noe lavere gjennomsnittlig iallefall. Føler meg litt mer oppessen i dag enn i går og vurderer en kort tur ut i finværet. Så får vi nå se hvor lang denne fredagen blir.... Heissaannnnn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Endelig fikk vi skikkelig ordbruk som omtaler spillet.
Det var på tide ![]() FQTV
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Maaaakan. Skeptisk.
![]() Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Oransje bukser, ja .. for fare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Deginisjonsspørsmål. Men svigerdingsen som ønsker (savner) en ekstra golfkompis og spanderte dette vant i og for seg. Det var sabla gøy.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det ble kurwa-stemning når jeg fyrte opp grillen etter noen måneder i dvale, var hundre prosent sikker på at brannvesenet skulle komme på besøk. Ellers en rolig dag så langt. Fortsatt god påske
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 04-10-2019 22:03 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 29-09-2019 14:25 |
Glad langfredag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 19-04-2019 12:27 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 13-11-2018 15:23 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 07-09-2018 16:42 |