Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 10-02-2025, 02:16   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Mandag

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Kom i prat med noen unge gutter på toget ned hit fra indre dalom les Vegårshei. De skulle på byen i Arendal og bytte på Nelaug. Mente at Trump stod for mye positivt og at norsk media svartmaler for mye. Sørlandet har nok landets høyeste andel av tja folk som liker Trump. De rakk å tømme en pils i kafevogna det korte strekket.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Det er nok lettere å like Trump når en ikke på noen måte er berørt av det han og hans CEO Musk gjennomfører! Selv er jeg vel den her inne som er mest berørt og er vitne til hva som skjer. Jeg jobber fortiden med et av de Government Agencies som blir “effektivisert” av Musk sitt team og vi opplever at det meste ikke virker lenger, adgang i form av Login er ute av drift og jeg vet lite om hva jeg kan levere om noe som helst neste uke.

Som alle seriøse nyhetskilder i kveld melder er USA under et Hostile Coup, verdens rikeste mann har tatt over styringen av USA’s operasjoner, han som på ingen måte er folkevalgt, styrer ennå the Treasury Payments og har satt til side en rekke av prosjektene, programmene kongressen har vedtatt - de neste 48 timene vil vise om rettssystemet kan bremse - stoppe kuppet. Så langt i kveld ser det ut som Musk og hans team ikke lar seg stoppe av en rettsavgjørelse - dette bør alle være meget bekymret over.

Som et eksempel - jeg jobbet i 10 år for en av verdens fremste kreftforenings organisasjon, som har mottatt 3 Nobel priser i medisin, i kveld er denne organisasjonen satt ut av spill, 80% av budsjettet er borte ! Jeg har også overlevd et seriøst kreft angrep takket være nettopp den forskningen min tidligere organisasjon har funnet kur for. Dette er ikke Woke, kreft rammer alle, Wokes og Trumpeters, hvorfor stoppe dette ? Jeg tviler sterkt på at noen av Trump supportene kan fortelle meg hvorfor det er fornuftig og god politikk å stoppe all Kreftforskning i USA (som skjedde i dag).

Eller ta en titt på dette bildet, mulig at i Maga land renner vann oppoverbakke, men i California er dette resultatet av Trumps ordre om å åpne vann resoarene for å “hjelpe” Los Angeles brannene:

[IMG]IMG_7366 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Det er tatt av min svigerinne langs I-5 i dag, vannet som skulle brukes til å vanne alle farmene i California’s landbruksområde (som er blant de største i USA) er nå en flom som ødelegger de samme landbruksområdene. No Problem in the MAGA world - we get cheap Avocados from Mexico, ooohhh wait we just added 25% tariffs on Mexico….

Jeg prøver jo å følge med i Europeiske forhold, men i følge Maga Musk Trump Project 2025 er jo Ungarn landet i Europa som virkelig er den økonomiske dynamoen - det eneste landet i Europa som fungerer, den beste vinen kommer fra Ungarn, de beste bilene produsert i Ungarn, og Ungarn har det eneste flyselskapet som en kan bruke i Europa ! Det er hva Truth Social forteller oss og mange tror på ! Good Night and Good Luck on your Air Hungry flight !

Posting Rules