![]() |
|
![]() |
#1 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Som alle seriøse nyhetskilder i kveld melder er USA under et Hostile Coup, verdens rikeste mann har tatt over styringen av USA’s operasjoner, han som på ingen måte er folkevalgt, styrer ennå the Treasury Payments og har satt til side en rekke av prosjektene, programmene kongressen har vedtatt - de neste 48 timene vil vise om rettssystemet kan bremse - stoppe kuppet. Så langt i kveld ser det ut som Musk og hans team ikke lar seg stoppe av en rettsavgjørelse - dette bør alle være meget bekymret over. Som et eksempel - jeg jobbet i 10 år for en av verdens fremste kreftforenings organisasjon, som har mottatt 3 Nobel priser i medisin, i kveld er denne organisasjonen satt ut av spill, 80% av budsjettet er borte ! Jeg har også overlevd et seriøst kreft angrep takket være nettopp den forskningen min tidligere organisasjon har funnet kur for. Dette er ikke Woke, kreft rammer alle, Wokes og Trumpeters, hvorfor stoppe dette ? Jeg tviler sterkt på at noen av Trump supportene kan fortelle meg hvorfor det er fornuftig og god politikk å stoppe all Kreftforskning i USA (som skjedde i dag). Eller ta en titt på dette bildet, mulig at i Maga land renner vann oppoverbakke, men i California er dette resultatet av Trumps ordre om å åpne vann resoarene for å “hjelpe” Los Angeles brannene: [IMG] ![]() Det er tatt av min svigerinne langs I-5 i dag, vannet som skulle brukes til å vanne alle farmene i California’s landbruksområde (som er blant de største i USA) er nå en flom som ødelegger de samme landbruksområdene. No Problem in the MAGA world - we get cheap Avocados from Mexico, ooohhh wait we just added 25% tariffs on Mexico…. Jeg prøver jo å følge med i Europeiske forhold, men i følge Maga Musk Trump Project 2025 er jo Ungarn landet i Europa som virkelig er den økonomiske dynamoen - det eneste landet i Europa som fungerer, den beste vinen kommer fra Ungarn, de beste bilene produsert i Ungarn, og Ungarn har det eneste flyselskapet som en kan bruke i Europa ! Det er hva Truth Social forteller oss og mange tror på ! Good Night and Good Luck on your Air Hungry flight !
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mandag, mandag igjen | Tjab | Flyforum | 17 | 16-12-2024 23:36 |
Mandag ja.. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 29-11-2021 20:54 |
Mandag | EB | Flyforum | 16 | 30-03-2020 16:20 |
Mandag:-) | EB | Flyforum | 13 | 25-02-2019 18:13 |
Mandag.... | Peppep | Flyforum | 22 | 04-06-2013 02:05 |