![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er bitte lille julaften i dag. God onsdag ønskes forumistene fra Forus. Her får man lov å jobbe noen dager til før det blir digg med fri i helga. Og siden solen har snudd så kan vi vel begynne å se framover mot lysere tider og sånn etter hvert. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy Hoy og god morgen fra Stavanger
![]() Ovnen er fyrt opp, frokost er unnagjort, nyheter ruller på skjermen og det jobbes med å komme til bunns i første kaffekopp. Juleferie er allerede påbegynt og en ligger godt an, men blir en siste runde med handling på Kiwi sammen med et par av døtrene i kveld. Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Men eldstemann hos de gamle, ble det en kollektiv forsovelse på hele huset idag. Men vi fikk hastet avsted til barnehagen og fyrt opp hjemmekontoret. Et fersk snølag har kommet i løpet av natten for litt julestemning. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg fortsatt i senga og oppdaterer meg på mailer og nyheter. Det var 2 mailer i dag og det var egentlig en dobbeltsendt mail der det stod "takk". Så det var jo fint.
Storsmurfen har vært innom med kaffe. Jeg skal straks skrike etter mer. Men for å veie opp kjønnsbalansen skal jeg straks kjøre henne på jobb og vaske hele kåken fra topp til tå mens hun er borte. Virkelig stille på kontoret m.a.o. Ha en ekstra deilig dag Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Siste arbeidsdag før etterlengtet juleferie og det kommer litt påfyll av hvitt også. I morgen fyller man bilen og setter kursen for Sandefjord hvor det er plenty av folk som gjerne underholder minstemann, så kan mor og far slappe av litt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Centara Villas Hua Hin. Lite folk, alt på Villa siden er stengt, må på hotellet for frokost og ettermiddags drink. Kom til frokost i 9 tiden, måtte vente 10 minutter på bord, nesten alt av pålegg var tomt.... Ilandsproblem under pandemien, men skuffende når en er vant til og være på Villa siden. pytt pytt det blir vel jul....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra Oslo. Her får man begi seg ut på noe så helt uvanlig som å oppsøke et vaskeri. Vaskekortet mitt knakk i sloten for å komme inn i fellesvaskeriet her i går og det er allerede tapet og var ganske skjørt fra før det kortet så bestilte nytt fra vaktmester, så enda en knekk var nok dråpen. Men det er jo selvsagt leveringstid på et par uker , så da får jeg oppsøke et betalvaskeri. Blir litt av en ekspedisjon det der, men jeg har en tursekk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Det nærmer seg jul og jobb. Dagens siste fridag i dag. Har egentlig ikke begynt på julegavene enda så de som skal få, får med Vipps. Vips så var det gjort. Begynt så smått å tenke på hvor eg skal reise i januar. Må bli til et varmere sted som ikke har for mye korona restriksjoner. Ja ja, tiden vil vise hvor det blir. God Jul FQTV
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra en litt amputert gullstue uten alkohol og meget lett servering. Så lenge barna er happy og Dragen ser flott ut så er jeg happy.
Fra taxi til lounge tok 30 minutter og det er ikke ille. Det var en fireminutters periode hvor det så ut som hun i skranken kunne oppgradere oss, men hun ga opp etter noen telefoner. Nyt onsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. kaffe og frokost er overstått, og nå titter man på soloppgangen. Innenfra. Kaldt der ute, men pent. Ser imidlertid ut til å bli godt over 20 når juledagene kommer, så da kan man sitte ute igjen. Mao ikke noen hvit jul i år.
Nok en jobbdag står for døren. Godt man bare skal opp trappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 16 | 17-11-2021 16:02 |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 19 | 03-11-2021 21:08 |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 10 | 22-09-2021 21:12 |