![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Min første morgentråd i mangel på å ha gått til sengs enda;-)
Teller dagene til Asia og Australia som skjer med Chatay om en uke. Ha en god fredag og en fantastisk inngang på høsten den kommende helgen.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Atlanta er det blitt moerkt og bikkja sitter utaalmodig klar ... sa det er like foer vi begir oss ut paa tur.
Sitter og hoerer NRK Natttradio - som Elling sier: Det finnes bare en radiostasjon, og det er NRK P1. Fredagen byr paa et par timer kursing, et langt moete og forhaapendtligvis tidlig hjem. Fredagsrushet i Atlanta er naadeloest!! En av de lokale radiostasjonene spiller AC/DC og Highway To Hell hver fredag klokken fem..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Avreise til OSL om 25min, avreise til ARN om 2 timer, avreise med overbooka 903 om 5t30min..
Følg med i Trip Reports :wink
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... Kjører til Lillehammer om en times tid - helgen skal tilbringes på Radisson SAS hotellet i OL byen. MOW! Helt enig - det finnes bare èn radiokanal - og det er NRK P1...
Ha en bedre fredag og enda bedre helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredsag fra Det Sentrale Østland! Her skinner solen og det ser ut til å bli en fin dag. Utrolig å tenke på at for to år siden i dag satt jeg ved frokostbordet hjemme og leste morgenavisene og drakk rødvin for å feire at jeg hadde blitt pappa! Den lille frøkna (som fremdeles ikke klarer å si fly, men "gly") har blitt to år, og det skal feires i helgen! Håper på salg av kåken som skal vises frem i helgen til (forhåpentligvis) ivrige kjøpere med masse lånte penger som brenner i lommen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Snart på vei ut for å hente sykkelen som har vært på reparasjon, før det blir noen timer lesing og oppgave løsing i finans før jeg skal ut til Carlsberg og underskrive kontrakt.
Blir en rolig kveld siden jeg var ute i går og regner med å dra ut på lørdag og har planer om å få lest litt i morgen så jeg ikke havner bakpå når jeg begynner å jobbe ved siden av |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelig dag på Nærsnes også,men det er spådd tilskying til kvelden og muligens regn i helgen.Men det gjør ikke noe for da er jeg på vei til Beijing,26 grader og sol.
![]() Hvor flytter du til,CK?
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Produkttreningen ble avlyst - syk instruktoer - saa da kan jeg heller sitte her og drikke kaffe og sysle med forskjellig annet som trenger attention paa morakvisten. Som f.eks. forumet!
![]() Ellers er det en fin og kjoelig morgen her i Atlanta, og naa er det SNART HELG!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og der var kontrakten underskrevet. Første arbeidsdag onsdag....og ja jeg får 2 kasser øl/brus i måneden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |