![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm!
Her er man oppe til samme tid som i Tromsø i går for straks og reise til OSL. Air Leap skal fly oss til Røros og en fin Airbnb leilighet. Dessuten står det nå 48 flighter i år på SAS appen så 4 ganger tilbudet til SAS hjalp godt med å beholde gullkortet et år til. Venter på segment fra i går også. Ha en fin dag i lufta eller på bakken. God helg! ![]() Last edited by Concorde98; 02-07-2021 at 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra prærien. Det kjempes en hard kamp mot it-systemer. Når det må brukes 10 år gamnel nettleser for at skjemaet skal funke bør en vel være litt forsiktig med å skryte på seg digitalisering. Blir nok en tur på landet i helgen etter at køen er ferdig i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Yngstemann er levert og jeg er klar til å fyre opp Teams for siste dag med påtvunget hjemmekontor. Eldstemann er hjemme, så etterhvert får vi vel både kjørt litt radiostyrt bil og laget potetklokke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
I går shoppet man ny sykkel, av typen som lar meg sykle lenger enn nærbutikken uten å ha behov for deo og ren t-skjorte. Det gir fin mengde EB-poeng på MasterCardet (Burde ha shoppet i helgen som var for doble poeng...) og dugelig mengde kronasjer i kundeklubben til AntonSport |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Her har jeg allerede vært i noen timer og kontorert. Planen var nemlig å ta helgen litt tidlig og komme seg ut en tur i båten.
Kjenner imidlertid at jeg er greit trøtt. Så usikker på hvor eksepsjonelt god denne planen var. Ha en fjong dag.
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra Bucharest.
Ikke mye koronapass kontroll på reisen nedover. Fulle polakker fikk egen velkomstkomite i AMS. 738 med nytt interiør og enda ikke fått bekreftet leiebilen eg prøvde å booke hos Sixt. Minibanken streiket i det sekundet den skulle utbetale pengene. Klassisk scam på gang??? Så, det er vel bare å spise frokost og komme seg bort til Sixt skranken og se hva de har å tilby. Så komme seg avgårde mot 7C FQTV
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag, for meg en fridag før en jobbhelg, før fridag på mandag igjen.
Planen i dag er å gjøre fint lite igrunn, men blir vel en liten tur ut i løpet av dagen så fint vær som det er. Om ikke annet så hjelper kvelds og helgejobbing på lønnslippen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag fra Røros!
![]() Air Leap var topp. Mer enn topp! Vi var eneste pax ombord! Skikkelig gøy! Personlig service all over. Fikk boarding pass i hånda på OSL. Personlig sikkerhetsdemo av hyggelig flyvertinne ombord og vi kunne fly uten munnbind! Rar følelse! Vi satt bak og hun foran i flyet. Fin flyging i lav høyde over Røros før vi landet nordvest fra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
En oppdatering:
Ikke lurt å bytte ut førerkortet med det nye ID-kortet i lommeboken. Sorry, sir. We don’t accept digital driver’s license in Romania so I can not give you the car. Så her sitter jeg som en Kron-Idiot og får lage plan B. Tips??? Ja ja, man lærer av sine egne feil. Blir litt urutinert i disse koronatider. FQTV
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dagen frå Sogn, ytre. I går datt det inn reklame frå NTE om stor rabatt på hotell på Røros, så då vart det kasta pengar ut glaset på juniorsuite på meg og frøkna i september. Og jaggu, i dag kom det melding om å kunne bestille vaksine også, så på onsdag skjer det!
I dag blir det besøk til kjendsfolk, grilling og bading i fjorden. Ha ein bra dag!
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aaaah ... snart hælja.
Dagen ble åpnet med en tur til Stordynga i Dawsonville med et pickup-lass med skrot. Da ble det også en sving innom Starbucks for en dose latte. Lenge siden sist. Nå er VPN-tunellen drillet opp. Ikke helt smud på morrakvisten, og linja videre til Frøsundavik vil ikke samarbeide. Men vi prøver igjen ... Tre fridager venter. En diger side med ribs ligger i kjøleskapet og den skal på grillen søndag. Det blir digg på nasjonaldagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra hybelen i Bergen. Gårsdagen endte med +16 timer på jobb, fint med ekstra cash i kassa. Nydelig sommer vær her, så en spasertur er unnagjort med svipp innom opphavet for lunsj. Så måtte en cowboystrekk til, for om 2 korte timer bærer det ned på bruket for nattevakt.
Ha en glitrende flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Islending | Flyforum | 15 | 30-09-2011 19:41 |
God fredag | Someone | Flyforum | 13 | 24-06-2011 16:49 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 14 | 26-11-2004 17:55 |