![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra favoritten. Snart klar for Åge de 3-4 minuttene bort til kontoret. Litt kontorering før det blir møter rundt omkring i Bergstaden. Satser på at det blir tid til en bra tur til fots i ettermiddag….kanskje gå ut for å spotte ettermiddagens ankomst og avgang med Widerøe. Nyt dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad.....for en sjelden gang må jeg vekke begge barna. Vel, noen matpakker må smøres før jeg stikker på kontoret. Siden det gjelder å jobbe minst mulig timer, så gjelder det å gjøre det et sted man kan jobbe effektivt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() Avspasering i dag og det er fint! Straks opp til OSL for å møte kona som kommer hjem etter to uker i Japan. Ser ANA brukte 14:55 på ruta Haneda Frankfurt, så det er lengre nå enn før! ANA fløy Alaska, Grønland denne gangen. Siden hun fløy innenriks i Japan også er reisa på mer enn et døgn! Heldigvis biz da. Ha en fin regnværsdag! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Drag i Tysfjord. Lang dag i dag, før det blir retur sørover i kveld. Fly til BGO i morgen tidlig. Mye på planen frem til tirsdag, før det blir to fine dager i Stavanger med konserter. Kjenner dette kommer til å bli bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra kontoret.. Må nesten flire av den brømte "tidsklemma".. Fikk spurtet ut av kontoret 1800 i går for å komme skliende inn til en av ukens skoleavslutninger.. I dag begynner den 17.30 og vi skal ha med kake(r).
Dragen reiser med SK907 i morgen og har ikke en gang vurdert å pakke og jeg har satt de opp på en test 20.45 i kveld. Fikk også booket helikopter i går kveld, men er ikke sikker på om hun fikk det med seg. Men.. Kan ikke bare syte - Deilig klissvåt veibane i dag og nydelig å skru av PASM. Snart ferie. Last edited by SudCaravelle; 08-06-2022 at 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Jeg sov som en stein i natt. Ikke akkurat noe selvfølge når en bor på sovesalen. Formen kjennes finner, men jeg må nok å være her til fredag tror jeg slik at se får fullført kuren med antibiotika intravenøst. Maten er som sagt helt uspiselig (med enkelte unntak) her på Kongsberg Sykehus. Nå tar jeg med meg brød og pålegg hjemmefra, slik at det igjen er mulig å få i seg en noenlunde anstendig frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Har etter litt om og men funnet min magiske venn igjen. Det er L14 som gjelder. Doble togsett og få pax. Andy is back!
Litt Zoom styr og møter på kontoret i dag. Ellers ikke stort på agendaen. Planlegge høstens aktiviteter etc. Ha en super dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tranby,
Tidlig på'an idag også , ut fra SVG med red-eye flighten 4002 som vanlig. Tjukt skydekke over hele sørlige del av Kongerike og regn her inne. Det blir møter og "annet" gjennom dagen i Prosjektet før returen i ettermiddag. SAS crewet var i usedvanlig godt humør idag!? Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Først dynga, så jobb. Det er dagens program. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Småtravel start på dagen. Men det flater seg ut etter lunsj.
Det blir visstnok tut og kjør frem til slutten av måneden her. Og så braker det løs med bånn gass fra august til oktober har jeg hørt. Heldigvis starter jeg på ferie etter morgendagens skift så det skal bli digg med en pustepause. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 18-05-2022 18:53 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 17 | 18-06-2020 19:51 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 25 | 12-03-2020 00:46 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 15-01-2020 17:37 |