![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen!
kalender oppdatert, på tide å lage frokost-te og logge på mitt (g)jemmekotor idag. Ha en god dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad onsdag fra Ris. Satser på å få gått litt i dag - så langt i 2020 har jeg gått over 3000 kilometer - så året vi ikke fikk reist til Italia har jeg faktisk gått strekningen Oslo-Reggio Calabria eller tåspissen av Italia.
Kaffe, farris ved pc`n - klar for de første teams-møtene. Middagen kommer fra gutta på Vinderen Sjømat - blir en bra onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Bærum.
Fikk stikk mot influensa i går i en gymsal, så da er man forberedt på prosedyrer når man en gang får muligheten til å stikke seg mot korona. I dag blir det en tur til en kompis for å sosialisere med litt andre folk enn kona (viser seg å være en riktig så hyggelig person faktisk!), samt spise mat med mye smak og styrke, som hun har fått totalt avsmak for i svangerskapet. Kanskje jeg skal ta sykkelen et stykke av veien dit for å få litt mosjon også? Først må det mekkes litt, da den for øyeblikket hverken har luft på innsiden av dekket eller pigger på utsiden, så litt uegnet om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2017
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Svarte nettopp på Norwegians julekalender. Jeg ikke forstå annet enn at noen herfra har infiltrert julekalenderen. Det er kanskje ugreit med en spoiler, men hva i all verden har sylteagurk å gjøre i Norwegians julekalender?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Kaffe i koppen og armen i fatle her. Dog har jeg ikke hue under armen. Planen i dag er litt lett trening av armen. Ahus sjekken i går var bra. Pene brudd. Så nå er det opptrening frem til jobb en gang uti januar.
Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mosjøen. En god natt på Fru Haugans er unnagjort, og i dag skal det jobbes på Widerøes kontor her i byen. Ut i fra forholdene i frokostsalen så har det vært godt belegg på hotellet i natt. Hjemover til Mjøndalen i 16-tiden i ettermiddag! Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola hvor gamlekontoret måtte avlegges besøk.
Her går det i Skype møte med tyt, mas og tullprat. På eftan blir det å få fatt i de siste julegavene. Ha en fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Er det forøvrig slik at denne Eurobonus-kalenderen ikke fungerer? Jeg har meldt meg på to gang, men får ingen ting på epost... Hallaisen fra mamma-perm-livet. Sånn går nu dagan ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Hvalstad. Akkurat tilbake fra en løpetur, årets første med piggsko, sånn for sikkerhets skyld. Får vel jobbe litt mer, før det blir å treffe noen få kolleger til et mini julebord, med takeway. Ha en fin dag
Akkurat der kan man man vel faktisk skylde på tyskerne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra hjemmekontoret. Her har man først fått kontorert og deretter hentet Storsmurfen i lunchepausen hennes for å ut og handle juletrær. Ett til oss og ett til bakgården.
Nå skal det vel hjemmekontoreres litt til, om ikke jeg tar feil Ha en fin en
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen! Uvant å se at opptil flere av dere henter juletre før meg. Rare dager indeed ...
Her skal det også hjemmekontoreres etterhvert. 25 grader ute, og vi snakker ikke celsiuser. Bikkjene var ikke spesielt imponert, skal man dømme etter tiden de brukte til å gjøre det de skulle. Nordavinden har imidlertid heldigvis lagt seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Grattis´, forresten!
![]() Grått og muligens trist i hovedstaden, men har fått gått daglig, fin powertur langs sjøen ned til sivilisasjonen, en Burgund og par Aass sikret til hyggelig sushikohorttreff foran peisen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Er den kommet ut alt? Grattis !! Hva ble det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen.. Det ble fine 14k i krattet bak her i dag gog godt å komme hjem og slappe av litt før unger skal hentes og mat skal lages - Fylte terteskjell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Sandnes. Siste fridag for denne gang og i morgen er det back to work. Det er sånn halvveis planer om en tur til Kvadrat i kveldingen for noen nødvendige innkjøp.
Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag | Chriscross | Flyforum | 20 | 01-04-2020 18:28 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 25 | 17-02-2011 18:21 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |
God Onsdag | Savipix | Flyforum | 13 | 01-03-2006 21:51 |