![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra Stavanger. Frokost er ferdig og en har også rukket en time med reiselyst-fremmende videoer på YouTube.
Nå skal en ut å stusse hekken. Senere venter to transport oppdrag. Ha en fantastisk mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er allerede drøye 1,5 timer gammel. Kaffe i koppen og kontroll på mailboksen. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Etter jobb blir det å tilbringe tid med det moderlige opphavet som er på besøk i byen. Værmeldingen ser ikke så "halvgalen" ut heller. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, vått og grått her, men har ikke så ambisiøse planer. Noen med +1 dukker opp i lunchen en liten tur og her finnes det både gulrotkake og espresso
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra et grått, vått og kjølig Oslo. Dagens første Teams-møte gjennomført og første kaffekoppen inntatt. Ser ut til å være fint innevær de nærmeste par dagene, så da er det fint med litt fotball som tidtrøyte. Eneste skjær i sjøenes at kona mumlet noe om «IKEA» på morningen i dag... Ha en strålende uke, forza Italia!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske. Morgentur unnagjort, nå blir det litt jobbing.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Nationaltheatret. Sporveiens hittegods leverer i mitt tilfelle en lommebok jeg mista i helga. Hadde uansett et ærend i sentrum på morgenkvisten i dag så da kunne jeg ta turen innom hittegodsen. Ha en fin dag uten hittegods
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker. Her rakk man en "flight" via både BHG og SFO, før det har gått i et med Teams siden da. Straks klart for en liten besøksrunde, før det blir mer Teams etterpå. Spørsmålet er om jeg blir ferdigdusjet eller ikke etter kveldsens løpetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra bortekontoret. Litt logistikk i dag tidlig da vi skal ha en liten sommeravslutning på kontoret og jeg skulle handle inn våte ingredienser nok til alle.
Nå blir det å grave i mailen som har samlet seg i mens jeg har vært borte. Ha en brillefin dag
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah - mandag og fridag. Her blir det en tur på Costco på morran mens jeg håper på at det skal tørke opp nok til at jeg kan ta en runde med gressklipperen. Litt fotball skal det vel også bli.
Firestick’en oppfører seg rart …. serverproblemer hos Amazon i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra flyplassen nær Jessheim
Her har man akkurat hisset seg lett opp til vårt eksterne IT selskap. Trengte en dummy bruker for en ekstra PC slik at vi kan forenkle arbeidet med et av de airlines vi jobber med. Men det tok i alle fall 1 sikkert 2 uker å få til. Smalt av gårde en melding til høvdingen i CPH om hva jeg mente om det. Så får vi se hva som skjer. Dagen straks over, da blir det hjem for diverse indretjeneste og tømme bilen for personling stæsj. I morgen starter dagen på Økern for å hente ny Duracell bil. Litt spent på hvordan det blir, men blir nok gøy uansett. Tok en sjekk om det var mulig med leiebil i Tromsø neste uke, men det var utsolgt gitt... Eller, fikk tilbud om en Passat el lign til 5000 pr døgn. Tror jeg satser på taxi ved behov. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag. Første loungebesøk på 7 måneder så da blir det hæla i taket med Ringnes, blomkålsuppe, salat og Pepitakjeks. Tror jeg tar den helt ut med skogsoppsuppe også. Bergen kaller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan!
Her er pikket pakket (hørtes veeeeldig feil ut....) og klar for Oslotur resten av uka. Godt været der er litt bedre enn her i Trivelige Trøndelag. Fullvaksinert og bestillingen av turer er i ferd med å ta seg opp på jobb. Blir ekstremreising i høst og vinter ser det ut til. Gledes! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag? | Martin | Flyforum | 18 | 26-04-2021 16:36 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 17-11-2020 07:46 |
Nydelig mandag morgen :) | Ruby | Flyforum | 17 | 31-08-2020 22:27 |
God mandag! | Concorde98 | Flyforum | 21 | 11-12-2017 16:20 |