![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Han der opp vasker ute og vi her nede skal vaske inne - egentlig ganske fint at vi (for en gangs skyld) er samstemte. Ha en fin og ren søndag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra solfylte Kreta.
Stille, helt blå himmel, og 25 grader allerede :-) Planen i dag er å klargjøre en leilighet for nye gjester som kommer i morgen og ta ei lita økt med hagearbeid dersom det ikke blir for varmt. Det meldes 34 i dag :-) En fin og fredelig søndag ønskes alle der hjemme i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Gjøvik.
![]() Ellers gikk man 17000 skritt rundt omkring i Gjøvik i går i flott vær. Møtte en person man ikke hadde sett på 30 år også. Rart, men personen hadde ikke forandret seg så mye, og 30 år kunne vært 3 år egentlig... Neste tur er Røros på onsdag med Air Leap! ![]() ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, denne søndagen skal bli skikkelig regnfull - det blir grønt og det gror godt på plen og i skogen.
Ha en flott søndag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra utlandet. Dagene glir forsiktig unna og pattegrisen skuffet ikke i går heller. Hadde en liten guffen episode hvor vi trodde vi hadde glemt å fryse ned glass, men hadde heldigvis sjekket feil fryser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Tjøme. Tilbake fra en løpetur i regnet for å hente bilen. Gjorde egentlig godt og funket like bra som Paracet på formen. Retur til Asker i løpet av dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen ... stille søndag i vestsørøst. Hadde bestilt et par vannslanger billig via Wish, og de ankom i går etter nesten to måneder. Begge røk i sømmen og håndtakfestet innen jeg var ferdig med å vanne. Kinesisk søppel. Ingen stor økonomisk katastrofe, men irriterende. Ferdig med Wish for min del.
Snart helg, bare å komme seg gjennom arbeidsdagen først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Mye moro på Wish, da. ![]() God søndag. Lat sådan. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Mye rart og bi-bi-billig ... Men styr unna elektronikk og vannslanger.
og da ser det ut til at Wideroe.no er opp og står igjen etter et spektakulært magaplask av Amadeus e-commerce ... La roen senke seg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Lat søndag fra Stavanger. Her ble en purret ut på kjøring midt på natten, så kom meg ikke opp før ved åtte-tiden på morran. Her har det regnet stort sett i hele dag, men noe bedre for øyeblikket. Så en tenkte å dresse på seg treningstøyet og få unnagjort dagens +10 000 skritt, blir en frisk tur det.
Ha en fin fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Horten. Her plasker det ned. Er ute for å jakte på en pizza, og gjøre meg klar til fotball kl.17. Har sett på sjakk så langt, så ikke akkurat en aktiv dag, men været innbyr uansett ikke til det!
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Fagernes camping. Ba like gjerne om en natt til da jeg er temmelig sliten og ikke gadd å stresse. Så her sløver man. I et perfekt sløvevær. Måtte bytte hytte men var billigere enn den kategorien jeg hadde leid. Så helt greit. Men tror ikke Fagernes har noe sted som viser fotball. Valhall pub ble visst nedlagt i 2011.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 09-03-2020 00:34 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 19-01-2020 15:05 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 12-01-2020 22:18 |