![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det trues med lunsj på FBU,sannsynligvis i den gamle restauranten innunder tårnet.Klokkeslett er enda ikke avslørt for undertegnede.Men dagen skal avsluttes med mer beising av dør- og vinduskarmer,så dagen går ikke i dass uansett!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ETA for min del er rett etter kl. 11 FBU4EVER
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Rekker desverre ikke lunsj på FBU i dag - bra initiativ av KOG!!! Blir møter fra morgen til ettermiddag - men SÅ er det helg! I hovedatden er det nå MØRKT! Ha en bedre fredag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Ser ut som vinteren er i anmarsj i nord nå. Når jeg våknet i morges viste gradestokken 3 grader, og det hadde vært nede i 1 grad i natt. Ellers fint vær i nord i dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God Morgen i fra Vollen , i dag blir det prosjektarbeide på avdelingskontorer i Nærsnes...
/G |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. 1 forelesning idag også, før jeg skal være med på en fotballturnering gjennom skolen i ettermiddag.....også blir det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag fra Sandvika (WF HQ South). Dessverre blir det ingen flylunch for meg heller i dag, men det blir flytur. Cimber har en ATR 42 som skal ta meg ned til Deijlige Danmark for helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er det strålande sol og berre finevær. Tida fram til 1430 vert tilbringt på jobb, før det er helg! i dag tek vi og til med rivinga av bordkledninga p åhuset, skal skifte heile skiten. *fysj*
God helg ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
BGO med ny sept. rekord i går...26,8c.....Nå er det vel "bare" 20c.....Det var ikke slik i fjor....da flommet vi over.....Nedbørsrekord 14.9.2005...........Kontrastene er store.....Måtte solen ikke gå lavere
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag fra Sandvika, Drammens arvtager som veikryss med bystatus. Hvis jeg har flaks holder det fine været seg i alle fall ut dagen så jeg får gjort litt på båtprosjektet mitt mens jeg hører sjøflyene passerer over meg. Det var forresten en glimrende artikkel om Kilen Sjøflyklubb i det siste Fornebu-bilaget til lokalavisen Budstikka, hvor bl.a. Quarrtsiluni gjorde en fin profil.
![]() Vil ellers benytte anledningen til å gratulere TJJohansen med dagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God helg alle sammen!
MJF melder om sol fra blå himmel og raskt stigende temperatur! Må si jeg liker høsten når den kler seg med sol for riktig å vise fram alle de fine fargene i naturen! Og varmen er jo kun en bonus :-p Har arbeidshelg (igjen), så noen lunch på FUB blir det desverre ikke. Men vi får vel en aldri så liten trip report senere i kveld?? Uansett, en fortreffelig weekend alle sammen! Egil
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra SITA HQ ved MGE. Ser ut til aa bli en fortreffelig weekend vaermessig - ser ikke bort fra at Minstemann og jeg tar med bikkje og fiskestenger og tar en liten utflukt ..
Her paa jobben koker det - paa tide aa faa paa seg hodetelefonene og dukke under stormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
God fredag ettermiddag fra nok en Tromsø-beboer.
Sola skinner fortsatt, masse folk i solveggen på Skarven, og undertegnede sysler også med tanken på en tur dit ![]() Må utnytte finværet når en har det ![]() To dager til avreise London...... Ha en fantastisk dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |