![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja en av gatene på utland (husker ikke nummer) men den ligger i den opprinnelige delen av terminalbygget. Den har ikke rulletrapp opp men i stedet så må man gå gjennom hele Gardermoen Storsenter for å komme til bagasjeutlevering. Værste gaten jeg har vært borti på OSL.
Beklager men måtte bare få ut en liten utblåsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt ekstra å gå er jo bare godt for kropp og sjel :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Må vel belage seg på å gå et godt stykke på de fleste store flyplassene i Norge (og rundt om i verden). Ved landing fra utland på SVG "må" man også gå gjennom tax-free butikken for å komme til bagasjeutleveringa.
Skrittelleren blir fornøyd da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke det at jeg må gå litt jeg klager på men at jeg må dra meg rett gjennom hele shoppingsenteret. De andre utenlandsgatene i den opprinnelige terminalen sluses man jo opp i 2 etg og slipper unna kaoset nede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er vel den gaten som ligger inne i kroken mellom ny og gammel pir (med dør på gamle-piren). Helt enig - det er en skikkelig kronglete gate og heller ikke veldig godt skiltet.
Her må man baklengs gjennom deler av gammel pir, så gjennom (eller rundt) taxfree på avgang (på tvers av ny pir), deretter ned og gjennom taxfree på ankomst fra "den andre siden". Er det mye folk i terminalen er det skikkelig "albue seg frem mot strømmen" på avgang.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg syns jeg stadig oftere må gjennom shoppingsenteret. Benytter anledningen til å ta en øl, sjekke aviser og time meg inn på neste togavgang. Reisen er ikke slutt, før passet ligger på kjøkkenbenken hjemme.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utifra beskrivelsen ser det ut til at det er E2 som er tema. Er rulletrappen rett ned til ankomst ikke tatt i bruk igjen, eller er den fjernet helt? Noen som kan informere?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Lounge OSL (utland) | SingaporeAirflyer | Reiseforum | 314 | 16-12-2021 19:12 |
Møte venner på OSL Utland | Sjabby | Småprat | 5 | 30-06-2015 10:58 |
Håpløs reiselivsjournalistikk fra Aftenposten | Hypern | Småprat | 1 | 17-08-2012 11:40 |
Hva skjer på OSL utland nå? | kekker | Småprat | 5 | 09-03-2012 08:01 |
Mer smidig transfer fra Utland til Innland på OSL ? | Farmer | Flyforum | 20 | 27-05-2007 15:57 |