![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Sørlandet. Lite planer her ute på øya, annet enn en løpetur for å få svettet litt. Relativt kaldt vann så selv om det er meldt bra vær blir det neppe mer enn noen og 20 grader skal man stole på meteorologene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Mornings fra nasjonalparken,
her er det altså så lite folk på jobb at jeg mest av alt bare sitter her og desperat forsøker å finne arbeid til meg selv. Mailboksen har blitt sortert med undermapper og filter, desktopen har blitt ryddet, den der "ymse" mappen man har som fylles opp med diverse dokumenter du bare raskt trengte er endelig ryddet opp i, og alt av papir på kontoret har funnet sin riktige plass. Sommerferietid er jaggu rolig. Til og med tilsynet virker å ha ferie, for de har jeg ikke hørt fra på 2 uker ![]() Ellers er det i dag, som i går, varmt. Ha en kjøligere en ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag. Prøver å jobbe litt innimellom kakespisingen (Kaken er forøvrig indirekte sponset av TAP)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra SK loungen, T1 CDG. Klar for å komme meg laaaaangt vekk fra Paris og hetebølgen. Mon tro om de får nye rekord? Vanskelige arbeidsdager når temperaturen ute er 36-38 grader, ble heldigvis ferdig og kan ta langhelg med god samvittighet.
CDG-CPH-BGO nå, hjem og ompakke og rett til fjells på Voss. Ser ut som varmen forfølger meg, med 35c midt på dagen. Reiser med en erfaren kollega, og han kunne alle A/C-hotell, så har ikke lidd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Varmt og klamt her, helt etter prognosene. Her er man vel hjemme etter ukes tid i Åfjord. Man åpner hjemkomsten med vaskemaskin-trøbbel, så her får man etter hvert en kyndig mann på besøk, så man kan få vasket klær etter ferien. Ellers ikke de store planer her, annet enn å pakke ut etter tur og la viftene avkjøle kåken. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God sommertorsdag fra Stavanger. Her har vi hatt tropenatt men sval bris og vidåpne vinduer gjorde susen. Her går det i indretjeneste, vask av både kåk og klær. På eftan blir det tur te by’n på gladmat festival med muligheter for et toppmøte.
Nyt sommerdagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Utrolig digg med noen dager hjemmeferie uten særlig planer. Jeg har normalt alltid lange "to do" lister med alt jeg skal gjøre men ikke nå.
Jeg tror kanskje jeg skal gå en tur. Det er vel omtrent hele planen. Kanskje lage en faktura. Ha en fin en
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Utrolig deilig med noen dager med ‘norske’ temperaturer. Ble aldri ordentlig hett i går, og håper det fortsetter i dag.
Hjemmeferien fortsetter. Klippet håret i går. I dag er det mulig jeg baker boller. Viktig ikke å være helt tiltaksløs også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God sommerkveld fra Ris. Fin kjøretur i varmen fra Røros. Startet med 22 grader klokken 07:00 og det har bare blitt varmere og varmere. Digg
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God torsdag fra LGK | Someone | Flyforum | 8 | 05-02-2015 11:25 |