![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God søndag fra Hvalstad. Her ble dagen startet unødvendig tidlig, men vi kjører på med espresso. Hvis middagsplanen skal lykkes må jeg få montert grillen jeg kjøpte i går og litt jobb i hagen bør også gjennomføres. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Gjøvik. Tilbake til grått og vått vær etter en fantastisk lørdag. Frokost og så hjemreise. Skal se det blir et glass eller to foran peisen i kveld. Ha en bra søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra et Park Plaza litt vekk fra Schiphol!
Får vel prøve å komme seg hjem etterhvert, vel ![]() Digg søndag ønskes! ![]()
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet vest om Vestlandet hvor været er delvis skyet og nesten flatt hav.
I går var det seafood buffet til middag og litervis med cola til. Det merkes i dag. Ugh..... Så her blir det å holde hviledagen mest mulig hellig. I den grad det er mulig på en 12 timers vakt. Ha en fin søndag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslos østkant. Burde egentlig gjort noe fornuftig som feks ha dratt til Kjeller for flydag, men var litt for sent i seng i natt og en de alkohyler før det så tja. F35 oppvisning ser jeg på programmet. Har iallefall et hørselvern som duger - tok over det etter at min lillebror la børsa på hylla, kun for å bruke til flyshow egentlig. Det er ikke så gøy når F16 fyrer opp man tror man skal sprenge innvendig (been there done that).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ettermiddag fra gullstua på Arlanda. Her er man på tur hjem fra Stavanger til OSL. Man la til et segment senere for mer flyglede. Synes det er bedre enn ordet flyskam... SAS har levert på rute så langt i dag så satser på siste leg også. Varmt på Arlanda med 25 grader. Man måtte ned trappa bak da broa var ødelagt. Men fint med litt luft!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. En god start på dagen. Bikkjene vekket meg til vanlig tid. Deretter ble det en tur til gymmen og morgenkaffe i hottub’en. Så nå er jeg klar for farsdagshælvetet .....
Last edited by LN-MOW; 16-06-2019 at 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God søndag fra Kjeller. Så mye fantastisk «gammel» lyd. Venter spent på F35 lyd. Sov-i-ro klare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Hvor skyer og annet ymse er i ferd med å ta over kontrollen på vær-fronten. Vært oppe siden 06.45 og har kun gjort.........ingenting, herlig søndag altså. Har dog fått kjørt YouTube på 65" for harde livet, med BigJet TV og livestream fra LHR i over 3 timer. Ja, noen sære liker slikt også.... Nå skal en oppvaskmaskin få gjøre sitt, mens man forbereder noen småting for morgendagen. En forsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
På farsdagen får far gjøre hva han vil. Så da dro han til nærflyplassen og endelig fanget han jomfrudronningen ...
![]() Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |