![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en ny uke...i arbeid - endelig. Hjemmekontor i dag før det blir Røros resten av uken. Ha en bra strat på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker stasjon. L1 hit og venter nå på R10, for siste strekken ned mot Drammen for et møte der. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Gleder meg til jobbtur i morgen, men ikke til all arbeid som må være ferdig innen onsdag.
Ha en flott dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Piccadilly line på tur til Heathrow. SAS har for femte gang på kort tid endret seter for reisefølget. Denne gang fra 11 til 25. Alltid like gøy.
Ha en strålende dag. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
4 grader og sol her på palmekysten, men det gjør sannelig ingen sommer.... Sov som vanlig helt elendig i natt. Natt til mandag er alltid pyton. Men nå er man kommet seg på kontoret, og i tillegg er det planer for kvelden hvor årsmøte i borettslaget skal gjennomføres. De neste par dagene blir det hovedstaden. Heldigvis går ukene fort nå for tiden, så plutselig blir det helg igjen. Heldigvis. God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb.
Godt å være tilbake her etter en helg i malekostens tegn, en bekreftelse på at jeg ikke hadde vært egnet til å ha det som yrke. PC, kaffe og kode er nok mer i min smak ja. Jobbes med å få tak i en seng mens laptopen tygger seg gjennom litt av nevnte kode, så kanskje man snart kan sove i den nye kåken også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra HuaHin. Her er det varmt som rakker’n, kanskje i varmeste laget.
Dagen tilbrakt med jobbing på solsengen. Såpass hardt arbeid at en jaggu blir svett av det også. Har også besøkt et shopping center. I morgen bærer det nordover mot Bangkok. Ha en nydelig mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Makan fra BA763. Noen har tatt stolen min. Noen ganger forstår jeg meg bare ikke på folk. Her kommer jeg og skal på tur åsså må jeg sitte på 1A.
Makan! De hadde vaffel på kantina. Jeg vil ha brus. Har dessuten blitt oppgradert til sånn SSSS status hos BA, som jeg tror er over GGL. Pappa sier jeg til og med får massasje før avgang til Fnat York. #fnatinglife Ha en fin dag. God jul. Kabinoversmurfen kom og spurte om jeg ville ha brus etter avgang. Da får jeg snart brus. Det er veldig godt med brus. Ha det bra ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven så godt det var å få sove i egen seng igjen.
Grei overfart i stappfull 777, men blir sår i hekken av de setene. Kjøttboller, potermos og rødkål til hovedrett. Greit nok men ikke mer. Vondt å få tak i Uber for å komme meg hjem. Endte opp med uber x til overpris. Sjåføren var av typen ‘starving musician’. Interessant fyr. Målbevisst. Fikk høre et par demoer og det lød veldig radiovennlig. Dog ikke helt min stil. Vel - dagen blir vaske, rydde og komme i ordendag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra LHR. Starten på turen til NY har gått usedvanlig bra. Landet hele 45 minutter før tiden, noe kapteinen så han aldri hadde opplevd. Han begynte til og med å le når bussene også var klare til å hente oss på er møte stand.
Supert crew var det også. Og god mat til og med. Blir tungt å toppe dette. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Røør. En liten tur i hovedstaden, så da blir det litt sportsdrikk. Hjem igjen i morgen kveld.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 22 | 12-09-2016 18:23 |