![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...eller noe slikt noe. En del år siden jeg brukte skoletysken min. Bor i 22. etasje på et helt greit park inn by Radisson. Nå blir det litt hotellkontor før messen starter klokken 09:00. Ha en bra dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God aften fra Queens, her har man vært på nok en old-boys konsert, plass til litt flere folk på Madison square garden enn det var på City winery riktignok. I morgen vendes snuten hjem med SK908.
Ved TV-tårnet? Fikk du evt. rom med "åpen løsning" for badet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God kveld fra Sunnyvale - som er langt i fra Sunny, Storm nummer 5 er på vei inn og det er vått og kaldt. Lang dag på jobb med nok utfordringer, tror jeg tar turen via McAfee (som ligger et stenkast (hmmm god idee) unna, selv Linux varianten av McAfee skaper skikkelig Gremlins i systemene - gleder meg til noen måneder i den lille bokhandelen i Seattle.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja...bad og rom i ett. Nå ned til frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus.
I dag er det atter en dag der unge lovende Sirpjalle skal prøve seg på ting han ikke kan, samt enda mer kursing. Have a good one.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Hvitt og vinterlig igjen, så det kan jeg like, da skisesongen ennå ikke er over. Straks klart for L1 til Oslo S. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Litt kortere, men hektisk dag på kontoret i dag. Årets sommerferie starter i dag, og det blir en klassisk Flyprat-rute for å komme seg til Bangkok
![]() Ellers var det nesten litt «Flyprat-julebord-stemning» i går kveld, med middag på mesaninen på Grilleriet. Ha en finfin ornsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Jaja, gute morgen auch aus Flughafen Frankfurt.
Grei overfart i en halvtom stjernebuss. Lufty’s frokost er ikke den mest mettende selv foran i bussen, så nå sitter jeg med en ‘Gravlax Oslo’ og en stor kaffe latte. Etter hvert får jeg vel lete meg frem til A16 og en A321 til Helsinki, hvor det skal konferansieres i et par dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra BGO retning ARN, hvor man deretter for første gang skal fly svensk innenriks; ARN-GOT! Spennende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Free Luigi
|
![]()
*Auch einen Guten Morgen, aus FRA.
Forøvrig betyr "jaja" på tysk "kjøss mæ i ræva", så den anbefaler jeg å være forsiktig med ![]() ![]() Quote:
![]() EDIT: herregud, det er jo gjøtteborg. Jises. Sånn går det når det er lenge siden man var i sverige ![]() ---- God morgen fra Tromsø. Her snør, og snør, og snør, og snør, og snør det. Det snør noe så hinsides mye. Det pumpes inn snø over oss, fra polare lavtrykk. Men det er faktisk litt hyggelig om du spør meg, en hard kontrast til 15 grader og blomstring som hadde satt inn hjemme hos oss på kontinentet ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra en møtefylt dag.
Et møte blir en høydar, skal treffe en flyprater til lunsj snart ![]() Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra en halvtom SK936. Kort connection til flyet til BGO, så det blir bra. Det skal bli godt å komme tilbake til Solkysten og se solen igjen, etter 3 dager med varierende intensitet av regn i San Franscisco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Hehe fort gjort. Skulle mye, mye heller vært i TOS. Hadde møte der for 2 uker siden, og da var det +7 og regn... epic fail, burde vært her da og der nå ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Chiang Mai.
Her har ettermiddagen blitt tilbrakt på bussen fra Chiang Rai, godt å være tilbake på basen. Heldigvis lite med både polare og andre lavtrykk. Godt å tilbringe nesten 2 måneder i annet klima enn hjemme på vinteren (delt på 2 perioder) 2 uker siden jeg kom hit, og fortsatt drøye 2 uker igjen til hjemreisen. Har etter hvert lært meg å bruke alle 30 dagene det er tillatt å være her. Middagen overstått - spis så mye du vil for 27-28 kroner.
![]() |
#15 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |