![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
.......det er liksom ikke feil å sitte utendørs med en “Hazy Little Thing IPA” ved 19:00 tiden....man klager fort over priser på fly, men mitt reisebudsjett viser at jeg bruker 15 USD på hotell for hver USD jeg flyr for.....selv de enkleste versjonene av kjede hotellene (Hyatt Place, 4 Points Sheraton, Country Inns by Radisson etc.) ligger fort over USD 400.00 PR.natt i denne dalen. Så selv med 5 sifret reisebudsjett i USD pr. måned havner en på noen interssante steder - om dere hører meg TOS og Wahoo slutt med å klage på flyselskapene, sal opp Eslene deres og start jakten på Hotellene
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Friskt og kjølig her - men strålende sol og blå himmel gjør denne tiden til en av de beste. Kontorjobbing før ettermiddagen tilbringes på møtelokalet til Avinor på flyplassen...får med meg en landing og en avgang...bonus:-) Ha en fin onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Straks klart for L1 inn til Oslo S. I en barnebursdag med arvingen etterpå, så ikke umulig behovet for en løpetur etter det melder seg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG. Da var kjøretøy levert på Klepp auto og det ble taxi til flyplassen. Utomhus er det grisevær, dog ikke så ille som forventet. Nå blir det møte på Gardermoen og på eftan blir det sentrum.
Ha en bedre onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Meh frå Trondheim. Gravemaskin, hoppetusse og veivals i gang rett utanfor glaset i dag også, som det har vore nokre veker /månader no. Hadde vel planlagt å sitte heime å jobbe i dag uansett, men no krangla halsen også. Så me får sjå. Har trengt litt meir superkrefter ein månads tid no...
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men, med god musikk og grei kaffe, et stykke unna vinduet kommer jeg meg nå gjennom dagen. Ha en fin dag alle sammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm. Ikke helt i form, sånn reint forkjølelsesmessig. Så det blir Hjemmekontor frem til jeg skal "si masse vås og spille en sang" i Oslo i kveld.
Ha en fin en
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hau. Vått, klamt og fuktig ute. Muligens mer regn på gang.
Kort arbeidsuke før langhelgen. Sov dårlig i natt, så beaglevekkingen klokken 0558 var særs uvelkommen. Oh well .. to kopper kaffe senere sitter jeg her på tronen og trøkker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt over lunsj fra det hovedstadske!
SAS tok meg innover her i morges, og etter lang dag med møter skal jeg i 16 tiden bevege meg til Verite og pre-party før SAS Afterwork. Håper flere av dere kommer og sier hei der. Så kan vi gå sammen bort til Vippa. Dagens positive overraskelse. Vi får tilbud på 1/1 flaske Champagne: Kr 595! Da er det ikke rart jeg drikker..... Får jeg tid i dag har jeg tenkt at jeg skulle lage meg en liste over mine favorittreisemåter. Og der kommer jo fly ganske høyt opp. Håper vi sees i ettermiddag. Lurer dere på hvem som er flynerder, så se etter de som drikker Champers, hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere søndag morgen ! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 22-03-2015 21:43 |
Godere torsdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 30-11-2006 08:51 |
Godere onsdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 31-05-2006 23:34 |
Godere Mandag Morgen! | LN-MOW | Flyforum | 13 | 18-04-2006 00:17 |
Godere onsdags morgen, Norge! (med omland) | LN-MOW | Flyforum | 8 | 09-03-2005 17:30 |