Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-03-2022, 06:21   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Endelig mandag:-)

Ny uke, nye muligheter. Kaffe og nyheter på kjøkkenet før stuekontoret åpnes. Satser på at et lengre telefonmøte kan tas til fots i marka. Trening i kveld og snart er vi halvveis i uka;-)…(…for oss som ser det halvfulle glasset)
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 06:25   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: Endelig mandag:-)

Mandagen er sparket i gang med en kanne kaffe og fyr på peisen. Etter en kikk på kalenderen og antalll TEAMS-møter ble det igår kveld konkludert med gjemmekontor. Utviklingssamtale med en arving på ettermiddagen var også en faktor i den avgørelsen.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 06:58   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra L1. I grunn litt deilig være tilbake til en normal hverdag. Møte kolleger på kontoret, null munnbind, barn som skal kjøres på trening etc. Og senere i uken skal det reises litt også. Ha en fin dag
Old 07-03-2022, 07:35   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Kolsås, hvor arving var sistemann våken i dag. Lite på kalenderen her, og påskeværet roer seg litt, men blir nok en tur ut. Kanskje det blir lunch på den lokale italienske sjappa, hvor også italienere står for drift og matlaging

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 09:14   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Et par møter er unnagjort med det store utland før våre øverste i butikken kommer på kontoret i dag og det skal lunsjes med kunder. Føler man er litt på reise.

Er en del kollegaer forsiktig nede for telling som fort forandrer planer om dagen.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 09:26   #6
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra hjemmekontoret. Fullt opp i dag, og burde vel egentlig vært på bortekontoret, men med en stykk hanglende rekrutt, så blir det en dag hjemme i dag også. Uansett, i morgen blir det barnehage for den minste og kontoret for meg! Ønsker alle en flott dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 09:55   #7
FBI2012
ScanFlyer Silver

FBI2012's Avatar

Riktig GOD MANDAG fra San Agustín!

Ingen ferie dette, kun 5 dager på Gran Canaria for at ikke vinteren skal kjennes for lang. Dette er dag nummer 3. Ikke alt som er like pent her nede, men Hotel Don Gregory er fresh og moderne og ligger perfekt plassert slik at synsfeltet faller kun på palmer, sjø, strand og ørken i horisonten.

Ha en fin uke der nord på!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_5167.jpg
Views:	206
Size:	130.4 KB
ID:	50941   Click image for larger version

Name:	IMG_5168.jpg
Views:	203
Size:	115.1 KB
ID:	50942  
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 10:01   #8
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg.

Jeg er fremdeles på Kongsberg sykehus. Jeg er litt spent på hva prøvene viser og hva legene finner ut om veien videre. Jeg har lite tro på "løslatelse" i dag. Jeg tipper nok jeg må bli her noen dager til. Men vi får se. Jeg har forøvrig hatt et helt strålende rom her siden jeg ble lagt inn. Jeg ble innlosjert på et kontor som ikke var i bruk, der det var god plass, sofa og bord. Her var det stille og fredelig siden jeg lå her i alene. Men nå er det slutt på festen dessverre. Kontoret skal tas i bruk igjen og da bærer det tilbake til et vanlig 2 eller 4 mannsrom.

Ellers er det ikke stort som skjer her i dag. Øynene var i ferd med å bli firkatede etter uttallige timer foran TV'en i helgen. Satser på at de får normal fasong i løpet av dagen.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 10:21   #9
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Forus,
Frisk start på dagen i prosjektet og med dagens oljepriser blir også dette prosjektet over "middels" lønsomt. Det er lite som tyder på lavere priser med det første.
Så ser det ut til at vi endelig har fått vårvær her over i sørvest.
I ettermiddag blir det å fortsette "våronna" i hagen.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 11:06   #10
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

God formiddag fra kontoret

Her har det gått i sånn 100 siden jeg tuslet inn. Mye usikkerhet pga av Ukraina, så en del arbeid med å se hva markedet gjør videre. I tillegg til litt annen moro. Det aller mest festlige er vel en kasse som skulle vært i Angola, plutselig står i Brasil. Og av alle steder så er Brasil det kjipeste. Der er det ikke bare å snu å få den hjem igjen. Der skal tollen si sitt, og hvis de ikke er happy, så bare konfiskerer de skiten... Veldig happy det ikke er jeg som har gjort feil, men må uansett fronte det for kunden, og de er rimelig alt annet en happy....

Godt det bare er to dager til Onsdag og vi er halveis i uka....

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 13:42   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen fra terrassen. T-skjortevær og riktig så behagelig.

Kom på at jeg hadde en voucher liggende, så da blir det Delta over til Seattle neste uke. 737-900ER igjen, så ikke så veldig spennende.

Dagen skal brukes til å finne et postkontor som vil ta fingeravtrykkene mine og sende dem til FBI. Oppdragsgiver har plutselig funnet ut at de trenger vandelsattest for oss som herjer på deres virituelle skrivebord, så da er det vel bare å føye seg etter det. Jeg ligger i rullene hos Federales likevel etter å ha hatt diverse klareringer, så det er bare en formalitet.

Velvel, men først skal elefantkoppen fylles igjen og lønninga til pleiersken må kjøres.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 14:34   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Fingeravtrykk til FBI har jeg avgitt mange nok ganger. For oss aliens tar de jo det ved innreise... og det havner garantert i diverse databaser.

God ettermiddag fra Oslo. Coronaen er helt borte og det er digg! Nå funderer jeg å booke en tur til Øst Europa eller no. Ja faktisk til et land som grenser til Ukraina. Vurderer en liten rundtur i Ungarn og Slovakia. Fly inn og ut av Budapest er vel et greit utgangspunkt .

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 15:00   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Fingeravtrykk til FBI har jeg avgitt mange nok ganger. For oss aliens tar de jo det ved innreise... og det havner garantert i diverse databaser.

Det er CBP, så det er jo noe annet. FBI er for rullebladsattester og slikt. Separate databaser, men de deler sikkert ved behov.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2022, 15:45   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dag fra bortekontoret. Her fikk jeg omsider tid til å lese litt nyheter. Og det er jo helt forferdelige greier. KEiiNO-Alexandra har blant annet blitt kloret mens hun holdt en koala.

Ellers går nu dagene.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules