![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp arbeidsdagen - som helgevakter varer kun til 12:00 - da settes kursen mot vinter og sne på Vegglifjell med gode venner. Ha en bra start på helgen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Jobben kaller. I kveld blir det indisk takeaway, så da passer det fint med Kingfisher-øllet jeg har stående i kjøleskapet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Travel dag i dag også, sløving ved poolen, stell av bein og en eftermiddags pils på Stable lodge i Soi 8. Snart litt mer pool, så blir det å besøke Octave roof-top bar i solnedgangen.
I morgen er vi invitert på biltur og lunsj nede mot pattaya. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag morgen fra jobben.
Har så langt begynt dagen med å - Plutselig tro at jeg hadde ødelagt jakka mi - Putselig bli forsinket fordi det dukket opp en kø som ikke stod på GPS'en da jeg dro hjemmefra. - Nesten bli skvist mellom en buss og en annen bil. - Oppdage at jeg hadde glemte øreproppene til mobilen hjemme - Oppdage at adgangskortet til jobb lå igjen i bilen etter å ha gått fra bilen til inngangsdøra - Oppdage at det ikke lå i bilen allikevel (Det ligger forhåpentligvis hjemme) Så nå kan dagen bare bli bedre ![]() Den ølen jeg har liggende i kjøleskapet hjemmet lever i hvertfall farlig. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Naboen og jeg er begge hjemmebryggere og tok med en boks øl hver på et møte tidligere i uken. Boksene var 19 liter store, så vi hadde det fint alle sammen. Og nei, de ble selvfølgelig ikke tømt, man må da kunne nyte øl, selv i små mengder når man har store mengder. Bestilte opp 150kg malt i går, så det er stor fare for at det blir "litt" mer øl etterhvert. Ha en flott dag alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra London.
Her startet dagen med en morgenjobb klokken 0700 i Hyde Park. Fantastisk med slike løpemuligheter midt i byen. Har surret meg ut til Heathrow nå og venter på flyet til Frankfurt. Business loungen på terminal 2 synes jeg er bra. Det er god plass her og lite folk og ikke minst fin utsikt til rullebanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Første dag på jobb etter to dager med sykdom. Men helga kan ikke komme fortere synes jeg. I kveld blir det øl, fotball og håndball med en kamerat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg har en høne å plukke med lunchavdelingen her på huset.
Hvem F*******EN har rosiner i enschilladasen? Tror de at alle Mexicanerne krysser Rio Grande for å løpe inn på WalMart i USA for å kjøpe rosiner til enchilladasen sin? Nei. Mexicanerne gjør ikke det. De gjør det ikke fordi de vet at rosiner i enchilladas er dritvondt. MAKAN!!!!!
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen. Noen steder slutter helgevakta klikken 12 fredag. Andre steder klokken 1800 søndag .. Som hos meg. Velvel, sitter nå her med en fersk kopp kaffe etter å ha vært en runde på gymmen og dynga. Håper at det blir rolig så man får fulgt med litt på FA-cupkampene i helgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredag fra det Osloske!
Blir her til i morgen for å besøke gode venner! Men først en øl på Beer Palace med en annen god venn først! Det er fredag og da er det ikke rart at jeg drikker! God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morgen fra koloniene.
Mye ølprat her og man blir tørst av slikt. Har en hvit måned i Januar så det har ikke vært en dråpe i begeret siden nyttårsaften, men er litt sug av og til.. Gått ned 2.5 kg så det er sakte fart med dieten og skal det monne må man vel holde seg nykter i 6 måneder, men det står ikke på tapetet.. ![]() En uke til øl så man koser seg med skatteoppgjør i mellomtiden. (The animal is domesticated.. ![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
- Gikk ut igjen for å se om det kunne ha havnet et sted i bilen/garasjen under seansen med nevnte jakke - Fant det i passasjersetet (Men med selve kortet mellom setet og midtkonsollen, så bare den svarte snora "syntes" (eller: den syntes ikke) ![]() Hvor var den ølen..?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
Så det var nok Colimaene som bestemte det. |
||