![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Fin tur opp med Widerøe i går kveld...og selv med innsjekket bagasje satt jeg på Kaffestuggu med et glass rødvin 17 minutter etter hjulene tok bakken... Nå venter en full uke og vel så det her Røros. Ha en strålende start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Bare vi klarer å lukke dørene så er vi vel på vei. Første dag etter ferien, så det blir en overgang. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bussen. Tungt å våkne i dag men har sånn omtrentlig snurret i gang maskineriet. Første trening etter ferien venter i kveld, godt mulig jeg blir støl i morgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God kvellings fra Aukland. Her er formen overraskende bra etter turen ned hit. 7 timer på Aerotel på Changi gjorde jaggu susen. Nå smakes det ulike øltyper fra 2 planker
![]() Ha en god mandag mens vi gjør klar for tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
God morgen fra Trondheim! For en merkelig grunn er jeg så våken at jeg til og med glemte å hente kaffe ved ankomst til kontoret. Det er første gang på veldig mange år... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Ja, God morgen, god morgen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Thessaloniki!
Avsluttet runden i Makedonia med en natt i byen her, før en lang hjemreise via både ARN og OSL i dag. Hotel The Met kan absolutt anbefales om noen skulle dumpe innom SKG. Hjem til vakre Trondheim og bytte bag, Dubai neste på fredag. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. 5 uker i shorts er over.
Arbeidet kaller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor vår herre har latt vannet renne over, og det i rause mengder det siste døgnet. Mandag betyr som alltid her en slow start på uka, men oppe er man og frokost har man også fått i kroppen. På planen står ikke annet enn noe standard huslige plikter denne dagen. I ettermiddag er man invitert på middag hos det moderlige opphavet, så da spørs det om man også svinger innom den dyre, men hyggelige nærbutikken en tur i samme slengen. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag (LT) fra Jomtien.
Tidlig i seng gir tidlig opp. Før kl var 12 her nede tellte FitBit’en 10k skritt. Når det er overskyet kan slike midt-på-dagen turer taes. Fikk overraskende besøk fra BKK så nå blir det cider og øl til lunsj/middag. Dette blir en fin mandag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Med oppmøte 0545 begynner det å lakke mot avslutning av dagen. Rundt regna bare 15 timer igjen før DY tar meg til Varna. Det ser ut til at været drar seg til mot perfekt, opp mot 30 grader og sol, etter ganske mange ustabile dager regn og slike ting man ikke vil ha når man skal sitte hele dagen på Cubo, fra sein frokost til sein ettermiddagsdrink. God mandag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dag fra Wroclaw... dette ser jo ikke særlig bra ut. Da vi skulle sjekke inn på vår nye billett hjem via MUC, nøyaktig 24 timer for sent kunne de ikke sjekke oss inn. LH hadde glemt å faktisk utstede billetten. En tlf til LH ordnet det.
Så funket innsjekk... meeeeeen igjen er LH1633 fra Wroclaw forsinket. Inbound er 1 time forsinket og outbound mente de kunne bli opp til 2 timer for sen. Det betyr at igjen er siste flight til OSL godt utenfor rekkevidde. Men i dag drar vi til MUC og tar det derfra. Det er rimelig krise da jeg skal videre til Jakarta i morgen formiddag og Kakaduen min er rimelig akterutseilt på jobb og skulle helst hjem. Får ringe VG og klage på null informasjon ![]() Så ingen god dag så langt. Men men... Ha en fin en
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra vestsørøst. Her er man privatsjåfør for Svigermor idag. Noe lei av dette ... Men siden jeg har fri er det liten vei utenom. Skolene er igang igjen, så det er skolebusser og blinkende lys over alt. De har imidlertid åpnet nytt felt på motorveien sørover, og det ser ut til å ha gjort underverker. Fri flyt medi 75 mph i 55-sonen.
Ellers får man bare holde seg unna varmen etter beste evne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Da er vi på Hilton München airport. Booket om til morraflyet til OSL imorgen. Det lander kl 10.50. Flighten til Jakarta via AMS, HKG og SIN går 14.10. Litt separate bookinger der også.
Har organisert sjåfør som henter oss på OSL. Kjører oss hjem og venter mens jeg stripakker på nytt, før han kjører meg i full fart opp til OSL igjen for å rekke KLM til AMS. Hva kan gå galt? Jo... fri minibar her hos Hilton siden jeg er Diamond. Det kan f.eks gå galt.
![]() |
#15 |
一期一会
|
![]()
Fnate på vei fra kundemøte på Java, Indonesia.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Wow Fnate! Lykke til og hold oss oppdatert. Høres busy ut i morgen! Husk bare, ta med deg en liten fyr! Skal du lykkes videre her må velferdsoffiseren være med...
Ellers rolig kveld i Lillestrøm. Første dag på jobben og nesten 3 uker, snufs, til neste flytur. Jajaja, vi booket nå en tur i går i september når vi kom hjem fra OSL. Ha en fin kveld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
You bet! Blir mye elendighet uten Fnat. Skulle vært hjemme på søndag
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium