![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag morgen fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om en kaffekopp eller to. Til lunsj blir det besøk av en flyvertinne fra Alaska Airlines - så da blir det jo en dose med flyprat også. Ha en bra mandag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Grusomt tidlig som alltid på en mandag, men skal nok få fyrt opp systemet etter hvert. Midt oppi frokosten her. Om vel 30 minutter bærer det av gårde til jobb, hvor det skal vikarieres på renhold for anledningen. Uken ellers byr nok på ytterligere en arbeidsøkt på sykehjemmet, og kanskje et møte innimellom. Ha en god mandag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Beregnet et par minutter for god tid til toget så da får jeg stå her noen minutter. Jobben kaller, før svigers dukker opp på middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Kristiansund.
Bortekamp i Molde senere. Skal iallefall gjøre mitt, så får vi ta opptelling etterpå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kalbakken. Var egentlig ikke ferdig med helgen men det notatet var det visst ikke alle som fikk, så får vel bare ta fatt på arbeidsuken. Blir litt trening og slenge rundt på mennesker i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Første to kaffekopper er blitt tømt inni meg, har tatt unna "haste" e-post og er klar for resten av dagen nå! Ikke verst for mindre enn en time på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Forus. I dag har jeg fått mitt eget "kontor", og dagens "kunder" er av det solide slaget. Men rent skal det nå alikevel bli. Får finne litt hjernetrim på hjemveien så de små grå også får litt trening i dag.
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Her nede på kontinentet lages det risikovurderinger for besøkergrupper, da vi feirer 10 år med å bjuda alle familiemedlemmer til besøksdag med hoppeslott og tombola (og biergarten) og omvisning på området. Blir stas for kidsa ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor etter å ha vært dårlig i magen i natt. Ikke noe gæli, men litt sånn stressmage.
På den positive siden fant vi på noe gøy i går. Ville ha sol og varme i romjula. Så på Gran Canaria, Tenerife... og så zoomet vi litt ut på kartet. Så litt til... Azorene!!! Fant billetter i C på SAS sin Star Alliance booking midt i nyttårshelgen. 5 netter på Pedras do Mar restor og Spa, for nesten ingenting. Vi er obs på at dette ikke akkurat er en sol og strand destinasjon. Sannsynligvis bør vi ha med jakke også. Men gøy blir det. Ha en fin en!
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...dag fra det Sørlandske....
Startet mandagen med kraftig forsovelse. Kroppen er i ulage og jeg har vondt i hodet. Gleder meg til å komme hjem og finne senga igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|