![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På tide å ta i bruk torsdag. Blir en fin gåtur ut til flyplassen før Widerøe flyr oss mot hovedstaden og dagens møter. Ha en flott torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra kysten et sted.
Seilasen fortsetter med 100% forover og 7 knop. I går fikk vi Helibus’en fra BNN. I dag blir det fra KSU. Torsdag betyr en uke til hjemreise og billetten hjem fra SVG er booket. Håper på varme og mer sol nå som vi nærmer oss solkysten (les Vestlandet). Ha en flott dag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Skillebekk. Merker jeg begynner bli lei å rydde i leiligheten, men ikke mye igjen nå. En omvei til jobb for å levere i barnehagen, før jeg skal på tunellinspeksjon senere i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra WF622 mellom BGO-TOS, fra tilnærmet tropenatt (kun en liten dupp under 20c i 0300-tiden) til 3c på morgenkvisten i nord. Tar med oss litt varme nordover så blir behagelige 15c midt på dagen. I går hadde vi 31,2 i Bergen og det var fantastisk!
Q400 og ikke E2 betyr god beinplass og deilige skinnseter. Ser E2’ern prioriterer BOO og Helsinki for tiden ![]() Sørover igjen i morgen, via OSL til SVG. Mye reising ventes også i juni og sikkert juli også - tiden går fort på farta! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her er varmen på plass denne morgen - du kjenner nesten som en vegg når du kommer ut av oppgangen - himmelen er blå - ikke en sky å se - omtrent vindstille - dette blir SOLTORSDAG
![]() Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. det nærmer seg helg. Men først må man få unna to arbeidsdager til. Grått ute, skodda heng over tretoppene, som de sier, og luftfuktigheten er deretter. Dagens høydepunkt blir som vanlig Herreavdelingens Platesjappe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Djiiiz så varmt det er her. Lurer på hvordan det blir i juli? 14 grader og regn eller 40 grader og sol..... 3 lange dager i møter går mot slutten og i kveld settes kursen hjem med SAS til det Sørlandske som også har fullt sommervær. Blir helt fint å komme hjem til egen seng. Er egentlig trøtt som den berømte strømpen nå...... Synd man må jobbe i morgen også. Var egentlig klar for helg nå kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp fra Flytoget, retning Gardermoen i sykt bra sommervær. Møte og kontorsjauing gikk bra. Mye prosjekter er i oppseiling og vi har knapt halv bemanning lover jo godt.
Tenker jeg bevilger meg en utepils når jeg kommer hjem. Ha en flott ettermiddag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 29-08-2019 17:01 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 13-06-2019 13:25 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 5 | 09-05-2019 16:50 |
Glad torsdag fra Røros | EB | Flyforum | 13 | 15-06-2018 00:02 |