![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God grytidlig morgen fra Bergen. Mens noen er på vei hjem fra fuktige lag på byen, sitter jeg å arbeider. Er på natt nr to av fire. Nydelige scener utspiller seg utenfor nå når det lysner, blikk stille og tilsynelatende ikke en krusning på sjøen. Dette er virkelig en deilig tid.
Nada planer for lørdagen, bortsett fra at det skal skam soves da ![]() Ha en fantastisk lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'ettellerannet .. akkurat hjemme fra sykehuset hvor svigerb..mor ble hasteinnlagt med 'alle blodproppers mor'. Stygg propp og heller ingen spøk å havne på sykehus i disse dager. Jeg ble forvist til å vente i bilen ..
Velvel - nå blir det straks bingen, så får vi håpe ekspertene på Wellstar klarer å røske opp i skiten. Lørdagens program avhenger dermed naturlig nok av vær og helsetilstand ... Gress og busker må klippes, men ike umulig jeg slikker å vanne tomatplantene .. Og i Atlanta protesteres det fredelig med å hive molotovcocktails og drive generelt hærverk. Hvorfor kaller man dem protestanter? Dette er kriminelle vandaler. Last edited by LN-MOW; 30-05-2020 at 04:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra oss pinsevenner på Verdens Ende. Nespresso og banankake på terrassen og fortsetter været slik så skal vi vel ikke se bort i fra at det blir et bad i løpet av helgen. I går kveld ble vi nesten «fløyet ned» av en svane under take-off....et vanvittig skue og ikke helt uten nerver;-) Ha en bra lørdag der du er...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Egen skulle vi med DY-et-eller-annet til NCE i dag, men slik ble det som kjent ikke. Så da tar vi pinsen her oppe. Solen skinner, og allerede 11 grader her på 1000 meter over havet, så da kan bli en sommerlig dag. På tross av noen snøflekker og trærne ennå ikke er grønne. En liten Jäger til morgenkaffen er alt inntatt. Her tuller vi ikke med familietradisjonene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() Neste helg er det fly til Stavanger. Første flytur siden begynnelsen av mars. Så framover er det 5 turer med VY og ti flyturer fram i mot august. Destinasjoner er Brumunddal, Hamar, Stavanger, Skien, Bergen, Stavanger, Røros og Molde. Så langt. Så her er det Norgesferie ja. ![]() Ha en fin dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God Pinseaften folkens, nå starter episode nr 2 av BONANZA på TV2 - ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God hangover-morgen fra Clarion i Stavanger. En fantastisk dag i går med fine folk på Prekestolen etterfulgt av en herlig middag og rotbløyte i oljabyen. Nå er der "cruise" på Lysefjorden og sikkert noen temmelig artige historier og måltider etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra havet. Her er alt egentlig helt bra, bortsett fra at folka jeg har her begynner å gå tom for materiell og vår forsendelse ble ikke prioritert på båten.
Så da må jeg være litt kreativ å se på alternative oppgaver til de er jeg redd. Jeje, bra blir det uansett ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tja vel - om du har lest litt historie er dessverre ikke dette første gang amerikansk politi har tatt i bruk uproposjonale virkemidler i en arrestasjon. Det er også forskning som tyder på at svarte amerikanere får strengere straffer enn hvite. Denne arrestasjonen gjaldt jo mistanke om en pengeforfalskning av en 20 dollar seddel altså ikke en veldig alvorlig sak. Norsk politi hadde neppe pågrepet mannen, men heller oppretta en sak og kalt vedkommende inn i etterkant og straffen hadde sikkert vært et forelegg mtp antall kroner en 20 dollar seddel utgjør. Amerikansk politi har det med å sette håndjern på folk for den minste ting. Jaja uansett god lørdag fra Oslo - bør komme meg ut å handle før butikkene stenger som stenger tidlig i dag pga pinse (hilsen KrF). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God Tirsdags fra Bergen | toftos | Flyforum | 23 | 09-07-2014 02:23 |
God torsdag fra Bergen | Peppep | Flyforum | 20 | 20-06-2013 20:50 |
God morgen fra Flybussen i Bergen. | Islending | Flyforum | 14 | 17-04-2013 18:21 |
God torsdag fra Bergen | Peppep | Flyforum | 16 | 07-03-2013 22:34 |