![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og en del jobbreiser etter påske skla bestilles. I går ble det en bonus med fly&kaffe med Someone...ny satsning fra Flyprat? :-)
Ha en topp tirsdag der du er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooood tirsdag morgen. Ukas nest siste arbeidsdag er i gang. Tipper trafikken i mailboksen ikke blir den største, så det blir vel noen liter kaffe i dag også tenker jeg. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Melburne. Eller skal man si god ettermiddag. Flott tur i Botanisk hage i dag. I morgen går turen med QR til SYD. Ser QR flyr ruten med en helt imponerende frekvens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Kald morning, 10.9 kalde kl 0500... Vanligvis vår på denne tiden.
Sjekket inn til SFO i morgen via FRA og LH.. LH check-in tar ofte 30 min med deres grundighet.. Bare et lite feilskjær og tydelig rød ramme rundt det en skrev. Virker ikke så mange til FRA så kjøret på OSL er over. 319 også. OK på UA 77W også. Blir ledig midtsete i Economy Plus. Men noen ledige tre og firesetere helt bak i regulær økonomi.. Knøtt liten frue så hun har god plass i en treseter for å sove. Jeg fikk de berømte SSSS, lenge siden sist. Ikke fruen. Ha fortsatt god påske. SFO blir virkelig varm etter alt regnet. ![]() Last edited by SQ 777; 27-03-2018 at 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Qatar på australsk innenriks? God morgen fra Alfaset. Klar for ukas nest siste arbeidsdag. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Ø. Litt stusselig på frokostfronten hjemme, så da ble det mer kontinentalt på Steam. Litt mer action i dag enn ved gårsdagens fly&kaffe med EB. He ble en fyr nettopp noe motvillig slept ut av sikkerhetsvaktene. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen fra Bsharri, en koselig fjellandsby i det nordlige Libanon.
Frokost på kafé med Australsk(!) eier. God tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Ikke så travelt, selv om man er mutters alene. Satser på mer kaffe og en tur for å hente frokostrester som er "too good to go" fra Scandic Victoria. Testet første gang i går, og det var vellykket. For 35 kroner fikk jeg 3 småpølser, 2 ganske store biter bacon, eggerøre, speilegg, poteter - en god del paprika, tomat, reddik og en liten klase druer, samt rundstykke og to små utgaver av Someones frokost med sjokolade. :-) Dermed dropper jeg traurig og begrenset jobblunsj, og stikker en drøy halvtime pga lunsj på pulten. God tirsdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften fra fjerne østen. Skikkelig digg å ikke huske hvilken dag det er og bare velte seg i god mat Ha en fortsatt god et-eller-annet-dag og god påske
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå. Har akkurat avsluttet havregrøt- og youghurtfrokost og vurderer å klatre opp trappen til kontoret. Våknet tidlig, så har allerede gjennomført en runde CoreMOW og kaffeslabberas med katta i boblebadet. Han satt riktignok på kanten.
Satser på en rolig arbeidsdag. Farmer er på utflukt med sønner og bobil, så mulig jeg får besøk. Han har imidlertid lagt opp til en ytterst impulsiv reiserute, så vi får se om han dukker opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her nyter man første påskefridag. Hadde egentlig masse ting jeg skulle ha gjort, men har liksom ikke kommet skikkelig i gang..... Begynte på noen uteaktiviteter, men med null grader og kuling ble det for kaldt. Akkurat nå kjenner jeg meg passe giddalaus og lurer på om jeg heller skal ta en lur. Det er vel lov når det er ferie..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |