![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Photels i Trondheim - enkelt men helt greit hotell. Snart klar for dagens første møte og heldigvis finner det sted på andre siden av byen - så da fylles det på med nye skritt. Ha en sprek onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hallaien!
Snørrik dag her rett vestenfor. Måtte gi tapt inne i tredje periode av nattvakten, og valgte lukket vogn hjem og til sengs. En 316-kroners forkjølelse der altså... Må i et møte 15 og ellers er det vel bare sporting på tv som gjelder. Barca vs Chelsea kan fort bli en rysare. Snytefri midtuke ønskes ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra TFN
![]() Friperiode på gang, som skal innledes med en halvspontan tur noen dager i/rundt Barcelona. Vueling skal testes for første gang, satser på at man får blunde en god stund på tur nordøstover. Ha en finfin onsdag folkens! ![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen. Gårsdagen var fæl. Gikk i halvsøvne omtrent hele dagen. Stupte i seng klokken åtte. Nå føles ting litt bedre, og godt er det for nå skal vi ha teamsamling, fagmøte osv osv. Ugh.
Fint vær ute, men ser fryktelig kaldt ut. Minimalt med skritt her. Tar meg heller noen strafferunder på gymmen når jeg kommer hjem neste uke. Men nå er det kaffe- og forumtid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. På tide å komme meg på jobb. I kveld skal det preppes litt ski og gjøre et par andre forberedelser til helgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt over lunsj.
Her er man på kursdag 2 i Danmark. Været er fint og snø er fraværende. Ikke meg i mot. Kursen settes hjemover i kveld båtveien. Fortsatt god onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Litt mindre enn optimal formiddag her fra SFO. Hadde sjekket inn på AC til Canada og var på vei til security da en usedvanlig dårlig følelse traff. "Ikke dra til Canada". Ikke noe hjemlengsel eller noe. Jeg gledet meg jo.
Gikk ut og satt meg litt, og følelsen av at det ville være en usedvanlig dårlig plan å sette seg på det flyet forsvant ikke. Jeg vet ikke jeg. Jeg er ikke en fyr som ofte blir helt satt ut av sånne ting. Men denne gangen gikk jeg til slutt på sas.no. Der hadde de bonusbilletter ledig. Booket en i PLUS med Mastercard rabatt. Gikk til AC og fikk meg off loadet. Så nå skal jeg hjem. Gleder meg kjempemye til midten av midtraden i 11 timer. Men den kjipe følelsen forsvant det sekundet de hadde offloadet meg fra AC. Nå skal jeg bare slå ihjel 5-6 timer her og håpe det er en sjans for point upgrades til C. Selv om sjansen vel er mikroskopisk på en bonusbillett. Ha en bedre dag.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Litt hvile hørtes veldig lurt ut. ![]() Last edited by SAS_flyer; 14-03-2018 at 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Det er seks ledige seter i biz, så kom deg til innsjekk så fort de åpner. Lykke til! Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
havde lyttet til min mavefornemmelse! God tur hjem til deltabyen, hvor der sikkert er en, som bliver glad! Håber, at du bliver upgraded! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |