![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen Courtyard by Marriott i Hamburg. Ble 30000 skritt i går ettermiddag - litt færre er planlagt i dag. Frokost før vi går til Hauptbahnhof for å ta toget videre til Berlin. Enn så lenge har vi sett flere med ansiktsmasker i løpet av en drøy time på Gardermoen enn vi har sett på 12 timer i Hamburg... Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Snart dn liten løpetur i sørpa selv om en nok burde reist til Vestmarksetra for ski. Bare så nedtur om det regner der også. Muligens Tryvann i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1, er tog bak skjema. Forhåpentligvis husket jeg levere alt i barnehagen i dag, som for eksempel utesko, så jeg slipper bli oppringt. Ha en fin dag
Quote:
Det kom nok i litt fastere form, basert på det såvidt helte mot snø på Hvalstad, dog ikke akkurat pudder. Men planen er å teste føret senere i kveld, selv om jeg ser det kan bli litt interessant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Leiebil til jobb i dag etter noen overraskende tekniske utfordringer i går. I kveld blire det en liten matbit ute med kjernefamilien som alltid er kos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Rykking, her har kantina alltid hatt koldbord og gå å forsyn deg selv, men i dag var et ferdige smurte og satt på med plast.
Nå tror jeg Viruset har satt seg i hjernen til mange. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Corona meg her, og corona meg der...
Forsinket hjem fra Madrid i går etter tekniske problemer på Sk fra Osl-Trd. Fikk akkurat bagasjen levert på døra, enda bra så man rekker å pakke om litt. Dubai igjen i morgen, man må jo sørge for at verden holder hjulene i gang selv om panikken bres utover av media uten skrupler. Ansiktsmasker så jeg nesten ikke hverken i Madrid, Munchen eller på OSL, business as usual alle steder, selv flyene var fulle av passasjerer! ![]() Ha en fin dag, nå skal det vaskes tøy og pakkes igjen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen .. da har også vi her i Georgia fått våre første Corona-smittede. Kan noen fedex’e meg et par kasser lapskaus og joikakaker?
Var på Costco i går og de var tomme for flaskevann og dopapir. Alt annet så ut til å ha normal beholdning .. Jaja, grått og vått, men tulipanene er i blomstring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Så der morgen fra Mexico City. Føler meg uvanlig uggen etter lang flight og dårlig søvn. Ikke er det akkurat Buckingham Palace jeg bor på heller. Hadde vær fint med en dag å komme seg på her altså... eller det vil si... nei. Det hadde det ikke. Inn og ut så fort som mulig tror jeg er bedre.
Men det er bare å manne seg opp. Presentasjoner venter Ha en bedre dag
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Uten media ville Trump’s Twittring om at dette er et «Hoax» fremstilt av Demokratene ! Sammen med Tweets om hvor strålende hans kabinett tar seg av allt! Media viser et noe annet bilde: - USA pga innsparinger / nedbemanning av Føderale Institusjoner har testet 500 - Til sammenligning har UK testet 10.000 ! - At 6 av 18 tilfeller er døde viser klart at det er kraftig under rapportering. - At vi i delstaten Washington har 2 forskjellige COVD 19 Virus Typer (påvist av Fred Hutchinson Cancer Research Center på fredag) og at en av disse typene ikke kommer fra reisebasert smitte, men «Community» (lokal). - Lokalt her har Universitetene og forskningsmiljøet satt i gang skikkelig testing, og delstaten tar ansvar. Selv med såpass mange dødsfall er det ikke noe panikk / hysteri - ja store selskaper som Amazon, Google, Facebook med flere har satt store begrensninger i reise aktiviteten (skulle selv reist til London på fredag for å starte et nytt prosjekt på mandag) men jeg kommer til å jobbe 100% hjemme i fra og holder også julene i gang ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Full vinter igjen i Vestmarka. Og akkurat nå laver det ned ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Forventer en rapport etterpå! Temperaturen der oppe?
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() 0 grader, men trolig litt mindre på Grønland. Dog føre for felleski akkurat nå. Eller staking. Skal ikke langt opp før snøen henger tungt på trærne |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
Selv kongeparet er på reise til Jordan. «Vanlig» sesonginfluensa tar vel hvert år livet av langt flere enn hva Covid19 har gjort så langt. Selvsagt skal man være oppmerksom, men man kan ikke slutte å leve av frykt. Så får vi håpe en vaksine kommer snart eller at utbruddet dør ut. Ha en god aften, både til deg og de på reisefot! Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 8 | 30-10-2012 13:45 |
God tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 17 | 13-03-2012 20:03 |