Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-04-2018, 05:19   #1
Bergern
ScanFlyer Dusty

Default Juhuu! Beste dagen i uken!

God morgen fra Tunhovd , det er mandag!
Tidlig våken er deilig her på fjellet. Kulda river litt mens jeg fyrer opp Jøtulen og kaffen godgjør seg på gassblusset. P1 surrer i bakgrunnen og livet generelt er såre godt
Nystrøken start på uken ønskes!
Old 30-04-2018, 05:36   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Juhuu! Beste dagen i uken!

Så enig - så enig. En frimandag skal man aldri klage på:-) Her skal det gjøres klart for en del oppgraderinger i heimen - så helt fri får jeg vel ikke. Satser på nok skritt i tillegg til treningen i kveld. Ha en topp mandag der du er.
EB is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 06:41   #3
darkcho
ScanFlyer Gold

God morgen fra Sas Loungen på Gardermoen. Snart klar for første hopp til MUC, Lufthansa hele veien til USA i dag.

Ha en strålende mandag!
Old 30-04-2018, 07:34   #4
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Kan du ikke ta med hvilken dag det er i trådtittelen? Trodde et øyeblikk det var fredag eller lørdag her.

God inneklemt fra Alfaset. Utrolig nok var man på plass en time før skjema i dag, så man får håpe det fortsetter sånn.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 07:45   #5
storg
ScanFlyer Molded

storg's Avatar

God noe fra en av Ruters røde. På vei til forsøk 2 på rotfylling. Første forsøk stoppet da tannlegen klage på at jeg hadde ødelagt utstyr for tusener på tusener og hun fikk melkesyre i armene. Satser på at spesialisten jeg er henvist til har mer suksess.

Også er det jobb etterpå.
storg is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 07:48   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Bonjour fra Tourrettes. Solen skinner, men litt småkjølig på morgenkvisten, men en espresso og Jäger i solen er for det gjennomført. Nå går turen til bakeren for baguetter og croissanter til hele banden. Ha en fin dag
Old 30-04-2018, 07:53   #7
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God morgen fra det Sørlandske.

Her skal man ha bilen på verksted, deretter sørge for å komme seg tur/retur Danmark i løpet av dagen. Blir en laaaaaang dag. Godt det er fri i morgen!

God uke ønskes!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 08:21   #8
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Vin Re: Juhuu! Beste dagen i uken!

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Bonjour fra Tourrettes. Solen skinner, men litt småkjølig på morgenkvisten, men en espresso og Jäger i solen er for det gjennomført. Nå går turen til bakeren for baguetter og croissanter til hele banden. Ha en fin dag
Oj... Deilig by..

Her har jeg vært temmelig brisen med dragen: https://www.auberge-gorgesduloup.com/fr

Kos deg...

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 10:43   #9
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra en så inneklemt dag at det virker som om folk overhodet ikke klarer å manne seg opp til å bygge landet ! Undertegnede, derimot, startet byggingen her på pulten kl 0547. Det er forskjell på folk. Som min gamle lærer sa: - Det skal være forskjell på folk. Så får man bare akseptere det. God inneklemt m-a-n-d-a-g!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 11:28   #10
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Solen skinner i Trondheim, sitter nå og leser om at der meldt SNØ i Oslo i morgen, og koser meg egentlig litt med det.

Rolig uke, før den avsluttes med et fjellsmell fredag, og en litt sørligere variant med sol og sommer lørdag.

Nyt fridagen(e) og kos dere alle sammen!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 11:51   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Trodde det var inneklemt fridag på kontoret i dag. Det var det åpenbart bare jeg som trodde, så resten lurte på hvor jeg var.

Jeg lå og sov med telefonen på flightmode. Men nå er det så sent at jeg blir hjemme uansett

Får gjøre noe nyttig av meg, tenker jeg. Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 12:12   #12
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God grytidlig morgen fra toget på vei sørover fra feil Portland. Er grytidlig oppe før soloppgang for å få med meg et par byer til før det er retur fra Boston. Dover og Portsmouth neste.

Jeg har altså droppet hotellfrokosten som jeg bare ble kvalm av. Klarte endelig finne grei, men ikke mere, mat igår.. på Dennys Diner. Det er mye som er uvant i dette merkelige landet. Hvorfor kjører brannbilene stadig rundt med sirener uten at man kan se det brenner noe sted? Er det en måte å sikre at folk ikke glemmer dem?

Bush-residensen i Kennebunkport. Det var mye flagg i den byen.

Har også lagt merke til at jeg ser mye mer dyreliv enn hva jeg er vant med i Norge. I Portland har jeg sett rev og ørn. På vestkysten ser jeg sjøløver hver gang jeg er der og ekorn ser jeg jo hver eneste dag jeg er i USA. Kan ikke huske hvilket år jeg siste så et ekorn i Norge.

Ha en god en alle som har gjort valget mellom å finne spiselig mat og å se ville dyr.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bush.jpg
Views:	504
Size:	375.6 KB
ID:	44926  

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 13:03   #13
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Hvorfor kjører brannbilene stadig rundt med sirener uten at man kan se det brenner noe sted? Er det en måte å sikre at folk ikke glemmer dem?
Kan ikke huske å ha sett hverken branner, lovbrudd eller medisinske nødsfall på annet enn TV i Norge heller og både ser og hører nødetatene jevnlig.

God formiddag fra IFI. Satser på å laste opp et PDF-dokument med tre-sifret sidetall før jeg går herfra i dag.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 13:09   #14
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
God grytidlig morgen fra toget på vei sørover fra feil Portland. Er grytidlig oppe før soloppgang for å få med meg et par byer til før det er retur fra Boston. Dover og Portsmouth neste.

Jeg har altså droppet hotellfrokosten som jeg bare ble kvalm av. Klarte endelig finne grei, men ikke mere, mat igår.. på Dennys Diner. Det er mye som er uvant i dette merkelige landet. Hvorfor kjører brannbilene stadig rundt med sirener uten at man kan se det brenner noe sted? Er det en måte å sikre at folk ikke glemmer dem?

Ha en god en alle som har gjort valget mellom å finne spiselig mat og å se ville dyr.
Brannmenn er «First Responders» så de rykker ut til alle som trenger livreddende hjelp, fra hjerteinfarkt, bil ulykker og brann. Ofte er Ambulansene en del av Brannvesenet også. Det brenner vesentlig mindre enn i Norge her, så de fleste utrykking er uten røyk.
Ha en god dag fra en som reiser for å lære, sette seg inn i andre kulturer og oppleve ny spennende mat.
Old 30-04-2018, 13:17   #15
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God midt-på-dagen fra Sola.
Dette er jaggu en av de bedre dagene, ukens første og siste arbeidsdag det er jo da mandag og fredag på samme dag og jeg er overmoden for ferie.
På jobb er alt rolig, det hjelper jo på med det faktum at jeg allerede er i feriemodus.
Ha en fin en
Old 30-04-2018, 13:22   #16
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hu og hei og fallerallerallerei fra jordskjelvland. Fikk en 2.6 i natt - nok til at det kom i avisen. Neppe andre som la merke til det. Ikke brannvesenet ihvertfall.

Inneklemt fridag i dag. Jobb i går og jobb i morgen. Så her må man prøve å være litt effektiv. Blir en tur på gressklipperen ihvertfall. Trenger å brenne en haug hageavfall også .. Og kappe noen busker. Og noen grener. Og hente et lass jord. Får se hva jeg gidder ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 14:35   #17
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Quote:

Bush-residensen i Kennebunkport. Det var mye flagg i den byen.

Har også lagt merke til at jeg ser mye mer dyreliv enn hva jeg er vant med i Norge. I Portland har jeg sett rev og ørn. På vestkysten ser jeg sjøløver hver gang jeg er der og ekorn ser jeg jo hver eneste dag jeg er i USA. Kan ikke huske hvilket år jeg siste så et ekorn i Norge.

Blomster og flagg til ære for en av de beste førstedamer i historien:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 15:19   #18
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Brannmenn er «First Responders» så de rykker ut til alle som trenger livreddende hjelp, fra hjerteinfarkt, bil ulykker og brann. Ofte er Ambulansene en del av Brannvesenet også. Det brenner vesentlig mindre enn i Norge her, så de fleste utrykking er uten røyk.
Ha en god dag fra en som reiser for å lære, sette seg inn i andre kulturer og oppleve ny spennende mat.
Takk for korklaringen. Reiser også for å oppleve noe nytt, men når jeg prøver meg på å spise det som jeg blir anbefalt i USA går jeg ofte på en smell.

Spurte på toget hvorfor de ikke hadde perronger slik at de slapp springe rundt med trapper til passasjernen og ble fortalt at togene i USA var som i den 3dje verden og ikke som i Europa. Det var hennes ord, ikke mine. Likevel liker jeg å reise med tog i USA.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Old 30-04-2018, 17:54   #19
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hoy fra Stavanger. Relativt nyoperert på et øye, Og med kun 25 prosent syn på det andre er jeg blitt sykemeldt i en fjorten dagers tid. Så det blir vel en god del tid på sofaen fremover.

Så nå blaster jeg Survivor, Destinys Child og Gloria Gaynor. I will survive.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2018, 18:10   #20
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Hoy fra Stavanger. Relativt nyoperert på et øye, Og med kun 25 prosent syn på det andre er jeg blitt sykemeldt i en fjorten dagers tid. Så det blir vel en god del tid på sofaen fremover.
Det et når bedøvelsen gir seg at det virkelig blir vondt. Pass på å ha noe som hindrer deg i å gni i øyet, spesielt når du sover.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Reply

Posting Rules