![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Tunhovd , det er mandag!
Tidlig våken er deilig her på fjellet. Kulda river litt mens jeg fyrer opp Jøtulen og kaffen godgjør seg på gassblusset. P1 surrer i bakgrunnen og livet generelt er såre godt ![]() Nystrøken start på uken ønskes!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så enig - så enig. En frimandag skal man aldri klage på:-) Her skal det gjøres klart for en del oppgraderinger i heimen - så helt fri får jeg vel ikke. Satser på nok skritt i tillegg til treningen i kveld. Ha en topp mandag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sas Loungen på Gardermoen. Snart klar for første hopp til MUC, Lufthansa hele veien til USA i dag.
Ha en strålende mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan du ikke ta med hvilken dag det er i trådtittelen? Trodde et øyeblikk det var fredag eller lørdag her.
God inneklemt fra Alfaset. Utrolig nok var man på plass en time før skjema i dag, så man får håpe det fortsetter sånn. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God noe fra en av Ruters røde. På vei til forsøk 2 på rotfylling. Første forsøk stoppet da tannlegen klage på at jeg hadde ødelagt utstyr for tusener på tusener og hun fikk melkesyre i armene. Satser på at spesialisten jeg er henvist til har mer suksess.
Også er det jobb etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bonjour fra Tourrettes. Solen skinner, men litt småkjølig på morgenkvisten, men en espresso og Jäger i solen er for det gjennomført. Nå går turen til bakeren for baguetter og croissanter til hele banden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske.
Her skal man ha bilen på verksted, deretter sørge for å komme seg tur/retur Danmark i løpet av dagen. Blir en laaaaaang dag. Godt det er fri i morgen! God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Her har jeg vært temmelig brisen med dragen: https://www.auberge-gorgesduloup.com/fr Kos deg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra en så inneklemt dag at det virker som om folk overhodet ikke klarer å manne seg opp til å bygge landet ! Undertegnede, derimot, startet byggingen her på pulten kl 0547. Det er forskjell på folk. Som min gamle lærer sa: - Det skal være forskjell på folk. Så får man bare akseptere det. God inneklemt m-a-n-d-a-g!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Solen skinner i Trondheim, sitter nå og leser om at der meldt SNØ i Oslo i morgen, og koser meg egentlig litt med det.
![]() ![]() Rolig uke, før den avsluttes med et fjellsmell fredag, og en litt sørligere variant med sol og sommer lørdag. Nyt fridagen(e) og kos dere alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Trodde det var inneklemt fridag på kontoret i dag. Det var det åpenbart bare jeg som trodde, så resten lurte på hvor jeg var.
Jeg lå og sov med telefonen på flightmode. Men nå er det så sent at jeg blir hjemme uansett ![]() Får gjøre noe nyttig av meg, tenker jeg. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God grytidlig morgen fra toget på vei sørover fra feil Portland. Er grytidlig oppe før soloppgang for å få med meg et par byer til før det er retur fra Boston. Dover og Portsmouth neste.
Jeg har altså droppet hotellfrokosten som jeg bare ble kvalm av. Klarte endelig finne grei, men ikke mere, mat igår.. på Dennys Diner. Det er mye som er uvant i dette merkelige landet. Hvorfor kjører brannbilene stadig rundt med sirener uten at man kan se det brenner noe sted? Er det en måte å sikre at folk ikke glemmer dem? Bush-residensen i Kennebunkport. Det var mye flagg i den byen. Har også lagt merke til at jeg ser mye mer dyreliv enn hva jeg er vant med i Norge. I Portland har jeg sett rev og ørn. På vestkysten ser jeg sjøløver hver gang jeg er der og ekorn ser jeg jo hver eneste dag jeg er i USA. Kan ikke huske hvilket år jeg siste så et ekorn i Norge. Ha en god en alle som har gjort valget mellom å finne spiselig mat og å se ville dyr.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
God formiddag fra IFI. Satser på å laste opp et PDF-dokument med tre-sifret sidetall før jeg går herfra i dag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Ha en god dag fra en som reiser for å lære, sette seg inn i andre kulturer og oppleve ny spennende mat.
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midt-på-dagen fra Sola.
Dette er jaggu en av de bedre dagene, ukens første og siste arbeidsdag ![]() På jobb er alt rolig, det hjelper jo på med det faktum at jeg allerede er i feriemodus. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei og fallerallerallerei fra jordskjelvland. Fikk en 2.6 i natt - nok til at det kom i avisen. Neppe andre som la merke til det. Ikke brannvesenet ihvertfall.
![]() Inneklemt fridag i dag. Jobb i går og jobb i morgen. Så her må man prøve å være litt effektiv. Blir en tur på gressklipperen ihvertfall. Trenger å brenne en haug hageavfall også .. Og kappe noen busker. Og noen grener. Og hente et lass jord. Får se hva jeg gidder ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Spurte på toget hvorfor de ikke hadde perronger slik at de slapp springe rundt med trapper til passasjernen og ble fortalt at togene i USA var som i den 3dje verden og ikke som i Europa. Det var hennes ord, ikke mine. Likevel liker jeg å reise med tog i USA.
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra Stavanger. Relativt nyoperert på et øye, Og med kun 25 prosent syn på det andre er jeg blitt sykemeldt i en fjorten dagers tid. Så det blir vel en god del tid på sofaen fremover.
Så nå blaster jeg Survivor, Destinys Child og Gloria Gaynor. I will survive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det et når bedøvelsen gir seg at det virkelig blir vondt. Pass på å ha noe som hindrer deg i å gni i øyet, spesielt når du sover.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aiaiai! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 11 | 16-10-2017 15:52 |
MANDAG! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 18 | 13-02-2017 19:06 |
Juhuu! Det er 1. januar - Den beste dagen i året | Bergern | Flyforum | 18 | 01-01-2017 17:53 |
Juhuu! Det er onsdag, fjerde beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 5 | 30-11-2016 13:12 |
Beste dagen i uka; mandag er her igjen! | Bergern | Flyforum | 13 | 05-07-2016 00:41 |