![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. her har det snedd siden i morges og har ikke gitt seg ennå. Meterolygene bommet stygt her. Alle sammen. Heldigvis har det ikke frosset på. Ennå .. Hører dype smell utenfra, så bettongen krever sine ofre. Men pent er det. God natt. Beholder vi strømmen blir det nok mest titting på Premier League ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Guangzhou. Ingen tegn til snø he, men skyet oppholdsvær (om det vi ser er ekte skyer og ikke smog da)
Bidro selv til jetlagen ved å sitte oppe til kl 04 i natt... bummer nå kjenner jeg så derfor jeg ikke har kommet meg ut enda. Men byen har mye å by på så jeg må nok komme meg ut. Fant et sted i går som tilbød unlimited refills med øl for 58 yunan - ca 60 NOK. Ba om noen refills da. For de som har vært i Kina vet at barer ikke er noe som finnes på hvert gatehjørne selv i de store byene så det var kjærkomment nok det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Stille og rolig i heimen...men snart tid for en treningsøkt. I kveld er det klart for årets første juleselskap - nå er det ingen vei tilbake - julen er her Ha en herlig lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ikke snø å melde om her. Den relativt varme vinden som var her tok seg av den. Litt synd, da det er mørkere utenfor her nå. Vel vel. Handling og indretjeneste står på planen etterhvert, men først kaffe fra Lufthansa koppen mens man gleder seg til andre etasje tur med selskapet om under tre uker.
![]() Ha en fin lørdag og helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Her holdt vi oss i senga her til klokka 7.....
Juleselskap med grøt og slik etterpå, så siden kona først kommer hjem senere i dag er jeg satt til å fikse det som må ordnes. En rask kikk fra sofaen tilsier at det må ryddes litt, itillegg til å komme oss på butikken. Men inntil videre blir det noen espressoer og Hakkebakkeskogen her i sofaen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, her er minus grader, skal bli opptil pluss 3-4 grader - hurra nok en dag med vær.
Ellers ingen flyplaner denne uken. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra bussen mellom Aachen og Monschau. Sneen laver ned i store flak så jeg håpet dette ikke blir for spennende. Og håper det gir seg snart for vr-kamera liker ikke nedbør.
Ha en god en alle som trosser sneværet.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/formiddag fra Snillfjord.
![]() Etter noen dager med regn faller det nå hvitere stoffer fra oven, men ikke verre enn at man skal klare seg igjennom dagen. En lang og god frokost, og litt andre syssler, før man har å innfinne seg med en butikkrunde etterpå, tror kanskje kjøleskapet trenger påfyll bl.a. Ymse meldinger på mobil og face kan tyde på at enkelte forventer at jeg disker opp med kake på denne dagen, men her ingen storslagen fest på planen, men noen må vel få kake en dag skulle jeg tro. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Lillestrøm. Ble et unikt sent julebord igår. Noen fikk den fikse ideen å ta taxi til kontoret for å ha nachspiel...
Formen er dermed ikke helt i vater etter stor fest og 5 timer søvn. Nå er det en lugn øl i sofaen før vi kjører på med juletur med Mia til Boston imorgen tidlig. Med mindre vi får RKP blir det også min første erfaring med nye SAS Business Ha en fin en
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig god kveld herifra. Koselig pinnekjøttmiddag i ettermiddag og nå slækkes det på sofaen med skeiser fra Utah på flimreboksen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Denver. Fått meg en Pliny the Elder og har det egentlig helt ypperlig. Middag og noen øl i kveld på planen, før det blir Broncos kamp i morgen.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fyttibø for en dag!
Våkna skikkelig fyllesyk med tanke om at nå skal det storrenggjøres før man får 4 middagsgjester på en 3 retters kl 1830. Det gikk faktisk! Mange dyre viner er tømt, gjestene var fornøyd, huset nokså ryddet igjen og jeg sitter og drikker opp restene av rødvinenen. (Det er jo derfor jeg drikker.....) Gleder meg til å sove lenge i morgen uten videre planer..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hæppi Torsdag | LN-MOW | Flyforum | 13 | 24-01-2019 17:22 |
Hæppi laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 16-09-2017 21:26 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
Hæppi Onsdag !! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 03-06-2015 14:37 |
Hæppi Turkeyday! | LN-MOW | Flyforum | 17 | 28-11-2014 14:15 |