![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Ny uke og nye muligheter ligger igjen foran oss. Flyturen neste helg nærmer seg også nå. Ha en fin en alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Første dag med fast hjemmekontor - men heldigvis blir det også kundemøter i byen i dag. Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hallo fra boarding SK238 mellom BGO-OSL. Betydelig mer folk 0700-avgangen enn 0610 som undertegnende er vandt med. I tillegg MYE EBG/EBD og sikkert flere EBP basert på disse jalla bagtaggsene og PLUS til rad 19 eller noe. Jaja, foretrekker selv 0725-avgangen, men skal videre til ARN denne gangen
Retur i morgen samme vei. Lite kult med å fly via OSL begge veier, men sånn er det når det er ingen direkte fly BGO-ARN eller motsatt denne man-/tirsdagen #firstworldproblems God ukestart! Edit: prioritert omboarding funket ikke da alle (tilsynelatende) hadde prioritert ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, minus 3 og lett skyet. Det er store muligheter for at vi får 0 grader eller varmere utpå dagen, Takk.
ha en flott mandag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Konstaterer det er mørkt ute. Etterhvert før vi vel kommet oss på jobb og i barnehage. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Oppe og i gang igjen etter 6 dager Singapore med QR... QR rules ! Helt topp.
Men A350 er vel vel det beste for oss bak i bussen ![]() Men vil prøve å unngå dette flyet framover. Egentlig vet jeg heller ikke hvorfor det er "Drømmeflyet" ? . Dimmbare vinduer ? Har hatt bare en tur tidligere, AI i C DEL-FRA. Det var helt flott. Ha en God Uke... 8 dager til ReidarTown ( HNL ) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Fortsatt mørkt som i en sekk ute. Arbeidsuken starter i Groruddalen. Blir nok en rolig uke; ingen reiser, ingen julebord og fruen har bare kveldsvakter. Men det gjør ingen verdens ting, ha en finfin uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Digg ukestart fra Nice!
Beste dagen feires med hjemreise. Alltid litt småtrist, men det er ikke lenge til neste gang. Får trøstedrikke litt sprudlende i loungen, så kommer man seg over det meste. Stilig mandag ønskes ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Haha den følelsen når du går inn hos tannlegen også sier resepsjonisten, nei din time er på onsdag den. Jaja to dager ekstra å grue seg på. Men skal sies at det var noen uker siden den ble satt opp og jeg hadde mistet lappen. SYnes også det var rart jeg ikke hadde fått noen SMS påminnelse heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Gaustad. Skulle gitt mye for litt hjemmekontor selv. Men neeeeeeeeeida. Aldri er det liksom min tur.
Håper i det minste de har noe godt i kantina i dag. Ikke "Thai mat fisk" eller den klassiske "Gul rot soppe med ris". Ha en fin en
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hjemmekontor er oppskrytt for en übersoial selger....så da fant man seg et nytt kontorfellesskap i lobbyen på Comfort Grand Central:-) I Ø så er jo kantineutvalget også bedre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Samme for en mannevond gamling fra indre Georgia.
To dager fri. Julepynt skal opp, løv skal blåses, kropp skal bygges ... Dessuten må jeg på Costco og kjøpe dopapir og sjampo. Kunne vært verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så var det mandag igjen... | Concorde98 | Flyforum | 13 | 02-10-2017 12:39 |
Beste dagen i uka; mandag er her igjen! | Bergern | Flyforum | 13 | 05-07-2016 00:41 |
Mandag igjen folkens | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 28-09-2015 12:59 |
Mandag, og på'n igjen... | Gunnar | Flyforum | 33 | 07-09-2009 23:12 |
Da var det (snart) mandag igjen ... | LN-MOW | Flyforum | 7 | 18-10-2004 23:22 |