![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Skikkelig fredagsfølelse - men så har jeg også fri etter denne arbeidsdagen. Stort sett møter på brygga i dag. I kveld er det kultur med Bjørn Eidsvåg og Etterlyst:Jesus på Det norske Teater. Ha en flott onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Da ble det et economy comfort sete i dag. Jobben kaller og satser på formen måner god nok til en tur på Sats i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Morn fra Stavanger. Her manner en seg opp til ukas første arbeidsdag. Da en er langt unna toppform, satses det på 3-4 timer jobbing før en bevilger seg fri.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Våkna i dag med hodepine og kvalme. Tannlegen kl 8 for borring utgår. Satser på bedring av form og at de er greie med å.endre timen. Nei jeg har ikke tannlegeskrekk. Har gått igjennom det meste man kan gå igjennom hos en tannlege. Får slappe av litt i mens. Ha en fin dag dere som slipper å endre ting
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - bedre temperatur denne morgen - tror det 4-5 grader - lett overskyet. - Det er Groruddalen i Oslo nord/Øst.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen. Fant ut at jeg måtte få fart på asylsøknad, men hva i alle dager er det disse folkene tenker. Her holder det ikke å bruke fontstørrelse 2. Da det blir å lage liste idag.
Ha en god en alle med orden i sysakene.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Her blir det en meget travel dag etterfulgt av møter i ettermiddag også. Håper jeg rekker å levere Viking Lotto kupongen! Hadde jo håpet på en storgevinst så jeg kunne få prøve Singapore Airlines nye Suiter! Ville ikke vært meg i mot..... God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Følger nøye med i nyhetene og endelig kommer dette opp...
![]() ALLE burde vite at den nye vinen er utrydningstruet pingvin-selfie i Antarktis. Man bør også dokumentere at man har kommet inn i stort propellfly sammen med andre idealister, og at man har helt nye polarklær som skal brukes en gang. #idealistguiden2018 Ha en fin dag. Jeg skal til Stockholm og spise Nordens beste biff, nemlig. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Halvveis i oppholdet i Ukraina etter å ha vært nær 5 uker i Chile. Siden midten av juni har jeg bare vært 3-4 uker i Norge. Det har blitt mye hoteller på meg, men nå er det i vår store leilighet i sentrum av Dnipro hvor jeg bor sammen med fruen. Det blir tid til å gå ut for å spise, og prisene er slett ikke skremmende. Hva sier dere til en snaue norsk tusenlapp for treretter med prosecco, vin, cider og noe til desserten for fire voksne på Myshi Blyahera: https://www.tripadvisor.com/Restaura...sk_Oblast.html
I går var jazzkonsert og i kveld er det først ballett og deretter ut for å spise med fire andre på Zeffirino http://zeffirino.com.ua - det med andre ord i kultur og god mat et går.
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Konferens på Millenium Gloucester Hotel. Hotellet känns inte modernt. Singapore girls här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er nok manglende kjennskap til forskjellige mattradisjoner og ikke minst manglende kulinarisk språkkunnskaper som spilte deg et puss, ikke juks. Jeg vil foreslå at dere tar en titt på tripadvisor og de anbefalingene for spisesteder som gis der, og da er det enklere å finne gode valg.
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Online humor er noe man ikke alltid når frem med. https://en.wikipedia.org/wiki/Chicken_Kiev
Tripadvissor er det siste stedet man bør søke etter fakta.
![]() |
#15 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
KGL er hel ved og han har vel efterhvert mye god informasjon fra Ukraina og Chile samt PhD nivåa par Engelske Flyplasser. Jeg har heller ikke samme erfaring med TripAdvisor - det er mye meget god informasjon aa hente om man er villig til aa bruke litt tid, en raskt titt lokalt (Seattle - Lake Union (en del av Amazon;-) og vaar lille oey har mye bra informasjon om man vil.
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg setter også pris på innlegg som det KGL leverte og har ikke gitt uttrykk for noe annet. Feiltrinnet mitt var at jeg prøvde meg på humor og det er noe man skal passe seg for om det ikke presenteres med smileys og har form og innhold som de fleste skjønner.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |