![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå, selv langt inni ‘gokk’ fungeret (satelitt) internett meget bra! Det er en lang tur fra Morondava (MOQ) og hit med 2x ‘Top Gear’-ferjer (en-fire biler på tynne båter) og ellers offroadveier med svært varierende kvalitet. Det er riktig å regne med rundt 8 timer fra start til slutt, og heldigvis er det et lunsjsted innimellom som vestlige mager tåler
![]() ![]() Returen i dag inkl. også Avenue of Baobabs under solnedgang. Mega kule trær uten solnedgang, og sikkert greie med også. I morgen blir det innenriks Air Madagascar (eller Maddå som vi kaller det) tilbake til TNR. Vi kjørte til MOQ, så det skal bli godt å slippe de ca. 12 timene med bil! Nei, vi har det forbanna og altfor godt i Norge. Nyt dagen! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Nord er man godt i gang (sånn ca 1 time) med arbeidsdagen. Ute er det mørkt og litt hvitt.
Ser ut for at været ikke helt klarer å bestemme seg for om det skal være vinter eller høst, sludd i går kveld og til kvelden er det meldt regn ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fritorsdag fra Ris. Vått og mørkt ute -så enn så lenge holder jeg meg innendørs med kaffe og nyheter. Ha en herlig torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tok samme tur for noen aar siden. Vi hadde tenkt aa kjoere begge veier, men tok ogsaa fly tilbake. Vaer forberedt paa endrede avgangstidspunkter. Air Madagascar er ikke plaget av mye konkurranse og gjoer som de vil, men vi kom da frem. Bon voyage.
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen i Oslo, stedet som opplever møkkavær - det blåser så det kjennes i veggene og gruer meg å gå på jobb denne mørke morgen.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland, grått og vått i dag... Ser ut til å bli en travel dag på kontoret med alt for mange møter. I kveld kommer broder på besøk, så da blir det nok litt mat og øl i nærmiljøet før man labber bort i Spektrum for å se og høre gamle helter. Skjønt, det er vel ikke så mange igjen fra originalbesetningen i Deep Purple. Ha en super torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Innen jeg kom meg ut døren hadde regner gitt seg nok til at jeg kunne droppe paraplyen. Dagen går i stor grad med til å se inn i krystallkulen og mene noe om fremtiden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey ho, fra vestenfor!
Jobbintervju og påfølgende sen lunch idag, mens man venter på morgendagens utflukt til Romania. For et liv... ![]() Digg torsdag ønskes!
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dagen frå Andøya. Lutefisk og tilhøyrande i gårkveld. No må ein pakke seg ut av rommet og rusle bort på labben der mykje av dagen skal tilbringast. Vart ikkje informert om når resten av gruppa reiser heim; så eg får gleda av å reise heim fem timar seinare enn dei. Kjenner det var unødvendig nett no.
Men, som alltid er det fint å få eit WF-fix i ny og ne; Dash-8 er og blir noko eg ser fram til!
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God torsdag fra det regnfulle Sørland.....
Siden jeg ikke vant i Viking Lotto i går, fant jeg ut at jeg måtte stå opp og komme meg på jobb i dag dessverre. Satser på bedre lykke neste uke. Jobb jobb og atter jobb og så kurs i kveld før man deretter skal flytte et kjøkken. Deretter opp grytidlig i morgen for å rekke flyet til CPH.... Uka har iallefall gått steinfort. Det skal være visst..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Tuddelidu .. surt og vått ute, men det dreit bikkjene i. Så da var det ingen nåde. Men nå har jeg fått meg første kaffekopp, så da er livet levelig.
Siste arbeidsdag denne uken før helgevakt .. Veterans Day lørdag, så da har jeg fri fredag men jobber lørdag. Fristende å ta en tur på det månedlige ‘lagersalget’ til Delta, men vet ikke om jeg tør. Tror fruen blir sur om jeg kommer hjem med cateringtraller og flyseter .. eller annet ‘skrot’. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God dag fra Stockholm. Ble en rimelig tung kveld ute med kunder igår. Nå har jeg vært ute og forsøkt handle litt, men gav opp. Turen gikk heller ned på Sheraton hotellet for å spise de årlige Köttbullorna med popatismos. En Mariestads ble det også. Litt hjemmekontor her nå og så bærer det til Arlanda og flyet ned til Amsterdam. Ha en brillefin dag
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
Go torsdag fra Thailand | Hpkris | Flyforum | 10 | 03-10-2013 14:46 |
God torsdag fra Malta! | kimpe | Flyforum | 15 | 04-04-2013 22:32 |
God torsdag fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 10 | 07-01-2010 21:07 |