![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
... fra helvete på jord, eller Patong som det også kalles
![]() Ha en finfin uke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God noe fra mathelvete på bord - Usiania eller noe den retningen, vi klarer uten problemer å finne utrolige måltider der hvor andre ender opp med grevling som smaker grevling. En fantastisk weekend i Oregon Coast, kortreist vill King Salmon (Troll Caught at Columbia River) med grillet fersk asparges.
For oss so tør å bevege oss med bil opplever dette:
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et enda hvitere Oslo - nye 5-6 cm med sne har kommet i løpet av natten:-) Hjemmekontoret åpnes snart og stenges vel ikke før i 17-tiden...da er det som vanlig en treningsøkt som står på programmet. Ha en hvit og fin dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Rimelig hvitt her også. Våknet tidlig selv uten hoppende bikkjer, fikk meg en dusj og fikk satt på kaffen før jeg oppdaget at nattevakta hadde problemer, Tok litt tid å få ryddet opp i det, men nå er ihvertfall 'vaktmester'n' på saken.
Lite problemer med grevling her også, og ser frem til å hugge innpå de kortreiste rekene som ligger i frysen. Men inntil da, nøyer jeg meg med langreist kaffe og litt dugelig norsk frokostmat. Og uUtenfor er det veldig hvitt. Så da har kanskje uinvidde gjettet seg til at jeg har kommet meg gjennom VPN-tunellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. På tide å jobbe litt, og har endel utsatte arbeidsoppgaver som ligger å venter på meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei, hilser fra et sted hvor det har igjen kommet snø som ikke er velkommen og det er i Groruddalen, stedet hvor kommunen glemte å sette på måke kartet.
Ha en flott dag, der du er. jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra gate B3 i CPH. Våknet for sent i tidsmaskinen til å få frokost der. Det vil si at ei sa hun skulle hente frokost til meg, men kom aldri tilbake. Nå et det trengsel før boarding og jeg higer etter en dusj.
Ha en god en alle som ikke fungerer før de hsr fårt frokost og dusj.
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Forsinket fly ytterligere forsinket da person som bare har satt koffert i et sete ikke vil tilkjennegjøre seg.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen fra Ruters grå. Ble litt drøying i dag men det gjør ikke så mye. Litt jobbing står på programmet. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Upgrade me....
|
![]()
Mornings fra Bergen. Her venter jeg på en megler som skal ha en befaring på pendlerleiligheten. Bort til kontoret en snartur etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Regn og minus 2 grader er en dårlig kombo. 1 cm islag over hele bilen er ikke så lett å få av. De-ice spray virket ikke iallefall. Så det tok meg en halvtime å få bilen kjøreklar. Dårlig start på dagen. I tillegg sov jeghelt elendig i natt, så nå gleder jeg meg bare til denne arbeidsdagen er over så jeg kan komme meg hjem og få meg en lur. Får håpe at resten av uka blir bedre...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Fikk nesten applaus i pluss idag da jeg spurte om det ikke skulle være brød til frokosten. Folk var i ferd med å spise pålegget bart.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Chicago. Eller nærmere bestemt Loews flyplasshotell, som jo er helt forbaska strålende. Og til en vesentlig lavere pris enn Hilton på selve flyplassen.
Straks bærer det til en event på Fogo de Chao rundt hjørnet. Der skal jeg si masse ting og forsøke å overbevise noen folk om hvor lurt det er med lyd. Så skal vi spise grevling og fly til neste by. Kræsjer på et langt mindre fint Holiday Inn i SF i natt. Ha en fin en
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra Sola. Kom sent på jobb, så da går jeg like greit hjem igjen nå.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |