![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en 4 dagers "blåtur" med 70 kunder. Sekk og koffert pakket og vi flyr heldigvis med Norwegian:-) Gårsdagen innbrakte 18000 skritt - blir nok noen i dag og resten av uken også. Ha en fin torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Oh shit, man .. du er tidlig på'n ...
Her er jeg akkurat kommet ut av boblebadet etter mine sedvanlige 5k på Nordic Track'en i Torturkammeret. Usedvanlig deilig med et par fingerbredder skotsk myrvann og god musikk på ørene mens jeg satt under stjernene i 'stampen'. Straks bingen. Får håpe SAS-streiken er over før jeg våkner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven, jeg er god. Streiken ble avblåst før jeg rakk å pusse tennene!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Ikke fult Torsdag her i gården, man er på vei til bingen på Onsdag. Måtte ta pause fra Irma feiringen idag, har gått på leveren løs med å skåle for flaksen etter at vi kom gjennom orkanen med ingen skade, hverken på mann eller mus, båter, hus og leilighet. Jobbet som et dyr i 3 dager med å forberede i 33 graders varme men det betalte seg. Nå ser man på TV hvor brutalt det har gått utover andre som fikk smake på Irma også. Må vel fortsette feiering imorra, men en tur på gymmen først for å stramme seg opp, lett å bli pløsen i varmen, er ikke 18000 skritt ute og går her.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Dagen er fri og det skal nytes til det fulle. Eneste som er sikkert er at det blir tur på polet og filmkveld. Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra den nedre kantina på CPH
Da er man snart hjemme. Landet rett over kl 06 etter alt for mange timer i luften. Ikke i koma enda, men hjemreisen er ikke ferdig enda ( ![]() Satser på å få meg noen minutter på enten seng eller sofa når jeg kommer hjem, spørs hvor langt jeg kommer... Nei, må vel snart begynne å tenke på å kanskje komme meg i retning gate... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God præriemorgen siden SAS knasellerte morgenavgangene i dag. Noen som vet når første fly går til Bergen i dag? Ser avgangene er tilbake i appen, men står oppført som "Fully booked".
Ser nå at første fly blir 10.00. Last edited by Chriscross; 14-09-2017 at 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - og Takk til Pilotene og SAS ledelsen for at dere ble enige - det er å gi og ta i slike situasjoner. Det så mørkt ut i forhandlingene klokken 24:00 (Ttv2).
Da blir en tur til CPH på lørdag, hurra. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. På tide å komme meg på jobb. Restaurant i Stockholm neste måned er booket, så da er snart den turen tima og tilrettelagt. På Sats for å spinne litt i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn fra Kristiansand. Klar for en lang dag i forelesninger og på lesesal. Etter en lang valgkamp er det fint å bare kunne fokusere på studiene fremover.
![]() Ha en fin torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Siste fridag før det er jobb igjen. Blir nok en travel dag + det er litt kursing på kvelden. Skal si AMEX er på hugget. Ble EBD i forrige uke. Nytt AMEX kort var i postkassen i går. Mektig imponert. Ha en fin fin dag og god helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. Hadde et lite uhell i dag morres så hele badet er fylt med vann. Da jeg skulle til fastlegen hadde jeg ikke tid til å ta meg av det da. Nå på vei hjem for å tørke opp. Heldigvis ikke uhåndterbart. Ja jeg fikk stoppet årsaken til lekkasjen så kom ikke noe mer vann og jeg visste hva det var og.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Kollega er SAS-pisst etter å ha fått beskjed om at ein flight i dag er kansellert. Har nye dyre DY-billettar (sikkert som mange andre), og no seier SAS at flighen går (sjølv om den ikkje står på den spesielle lista over flight som skal gå). Og sidan fligthen no går, så er det plutseleg ingen gratis ombooking eller hjelp å få. Visstnok hang returen i ein tynn tråd også, sa sastelefonmannen. God stemning.
Sjølv skal eg sjå om eg får til å sy saman fylgjande: TRD-xxx-SJC (evt SF) // SJC-SNA // SNA eller LAX-YYZ-zzz-TRD Måtte bookingåndene stå meg bi. Ha ein svera dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
SØSTEEEEEER! Mer kaffe!
Ha en fin dag, både dere med og uten tariffavtale.
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Tre dager på farten og lynvisitt på Oslo kontoret er overstått.
På kontoret i Oslo, etterlyste flere arbeidsoppgaver, det skulle jeg kanskje ikke gjort.... I dag kom der en liste så lang som et vondt år. Så nå er en sikret arbeid og prosjektoppfølging i flere år. Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
He he... god morgenhumor fra SAS
![]() https://www.dn.no/staticprojects/ann...2_stereotypene En samling av lounge-stereotyper som er rimelig spot-on. Ha en fin dag
![]() |
#18 |
Upgrade me....
|
![]()
Haha! Festelig av SAS!
Hvem har laget treningsopplegget i den nye innenriks-loungen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |