![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Så er vi i slutten av uka alt. Litt trøtt i trynet så kaffe i koppen hjelper på. Ingen flytur før neste helg, men det nærmer seg. I dag krysser man fingrene for en slektning som får svar på en prøve, det kan være alvorlig. Får håpe det beste! Ha en fin en alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en innsats på bryggekontoret etter to dager på farten. I ettermiddag/kveld er det klart for den årlige hagefesten til Stordalen. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Jobben kaller. Dagens spørsmål blir om det blir like lett å montere ymse luker og ventiler på badet, som det var å ta det av, før jeg malte taket? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra bussen. Vanlig dag på jobb venter før det blir kino med en god vennegjeng i kveld. Håper på det beste for Concorde 98 sin slektning og at det ender opp med gode nyheter.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra NSB "flytoget" helgetur til Portland venter, kommer nok langt opp på galskapslista mi, ikke bedre av at reisen går via cph/iad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret - kaffen er inntatt og har lest noen nyheter på VG digitalt og selvsagt innom et par forum for å bli oppdatert på alle fronter.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Full fart på kontoret igjen, og en uke helt uten reiser. Har blitt et par turer på jernhesten i finværet, får nyte siste rest av sommer. Ha en gullende god torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Morn fra Skaun!
Hjemme igjen etter noen dager i Tallinn. Får nytt kontor der nå, så blir en del pendling fremover! Trives godt der, så skal bli bra det, lettvint fra TRD er det også. Hyggelig hjemtur med SK via Arlanda i går, før helvetet med omkjøringer, vedlikehold og veistenginger gjorde taxituren hjem lengre enn flyturene... Flyfri noen dager nå, kamp på Lerkendal i kveld og Buvik Ølfestival på lørdag!! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Straks inn på bortekontoret for å kontorere og å returnere grisen Joo, som har hatt sommerferie hos moren min. Joo arbeider normalt som dørstopper på bortekontoret og hadde bare hørt om ferie, før denne sommeren. Det har vært en stor opplevelse å få grave i hagen, hoppe opp og ned, spise kjeks og treffe andre likesinnede. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hvilken av dem?
God torsdag fra turistbussen på vei til Elafonisi som skal være den beste stranden på Kreta. Har med snorkleutstyr og undervannskamera, men ikke vr-kamera som jeg valgte å droppe. Det har ikke noe å fjøre oå en strand.Hadde glemt vr-kamerset da jeg skulle til Chania igår og Det var da så sent at jeg snudde på busstasjonen. Vil prøve igjen i morgen. Ha en god en alle som har med riktig utstyr for dagen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er man tilbake i norge etter 1 uke i Trumpland.
Fin tur med 4 timer søvn i sete 8A på sas biz. Fra IAD Eneste negative med sas biz er at serveringen kommer seint i gang og tar lang tid. Last edited by Glean EBG; 24-08-2017 at 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Oscarsborg festning. Frokost inntatt i idylliske omgivelser. Nå er det gruppearbeid og kaffe på brygga her. I går hadde vi en historisk omvisning på festningen og en fantastisk middag.
Senere går turen til Stavanger. Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
PDX om vi kommer oss avgårde til køben snart slik at jeg rekker flyet da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som så Honeywell 757 på OSL i dag? N757HW. Noen som vet hva de driver med? Spesiell maskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mmmmmmm... fremskutt zika-grevling med tsatsiki og pastinakk-purree i kantina i dag.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Honeywell-maskinen er testbed for motorer og annen Honeywell-teknologi. Vet ikke spesifikt hva de gjør i Oslo, men de kom direkte fra PHL og synes å bli litt.
G'morgen! Hadde en utmerket CoreMOW session i går kveld, etterfulgt av en dupp i vår nye jacuzzi med en Boont Amber Ale. Pur luksus! Deretter sov jeg som en stein i syv timer. Vurderer å gjenta suksessen i kveld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tunhovd!
Mistenker at treliteren med rødt er påfallende lett etter en gårskveldens sesjon med P1 og DI Annie Cabbot foran peisen. Vel. Man er selvsagt rutinert nok til å ha mere på lur ![]() Småpussa torsdag til hele folket ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fin tur så langt iallefall. Plusgrade gikk gjennom, så sitter /ligger og sløver på 2a. Blir dog nedtur med 5 timer i UAs E- etterpå, men klarte ikke å forsvare å bruke en drøy tusing på E+ sete...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Shit*n*banana ... ute med bikkjene i morges og en av de må ha tråkket på et jordvepsebol, for plutselig hørte jeg et hyl og han kom løpende i full fart. Ikke var'n alene heller - fikk selv et stikk på kinnet og ett til på leggen ... Sved som fy ....
Oh well - arbeidsdagen er i gang, kaffekoppen er full og conference call med Ungarn er ferdig. Da er det bare å lene seg tilbake og kjøre igang .. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Om du ikke er kjent I Portland, vil jeg anbefale aa faa med "The Food Trucks" du finner et par kvartaler DownTown med disse - en trend som startet I Portland. Portland har baade Streetcar og Light Rail (Max) - Max gaar til og fra Flyplassen (AirMax ![]() Av mere trendy omraader - saa anbefales Division og Belmont mellom 29th og 50th++ E (Altsaa oest for elven) her er det fyllt opp med nye resturanter etc. Det maa buss til ..... Microbryggeri startet I Portland og det er en mengde svaert gode BrewPubs (hvor det brygges paa stedet) og Taprooms - disse har enten god Pub mat eller I det siste har mange nye inngaat avtaler med Food Trucks som er parkert utenfor....Ha det morro - and Keep Portland Weird !
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kjipt, men torsdag er det blitt | Bergern | Flyforum | 24 | 01-09-2017 09:40 |
G'day from Sydney - det har blitt torsdag | Hypern | Flyforum | 21 | 26-05-2016 17:59 |
Da var det torsdag | Someone | Flyforum | 14 | 17-01-2013 22:50 |
Så var det torsdag morgen | EB | Flyforum | 27 | 07-05-2010 09:21 |
Så var det torsdag morgen... | Utflyttet | Flyforum | 20 | 22-04-2010 19:52 |