![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Gårsdagen status ble 22000 skritt - tviler på om dent blir så mnage i dag - men i dag blir det også tid til en treningsøkt når jeg er tilbake i byen. Ha en sprek onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Man må stå på for å henge med her ja, skjønt jeg gjorde vel 500 skritt med stort og smått idag, luftetur med bikkja og lånte skrittene hans også, 4 bein så det ble dobbelt opp. ![]() God Onsdag fra Costa Del Florida, blitt hekta på en Netflix serie som heter Surviving Escobar og rører meg ikke fra sofaen selv om det er mange skritt å hente på gata og tredemøllen. Godt laget, visste ikke at dem hadde slikt film og TV talent i Colombia, vel så bra og kanskje bedre enn Hollywood. 00:21 lokal tid her på sofaen, må vel få med en episode til før jeg tusler til bingen. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Gidder ikke mer fravær enn nødvendig og det er heller ingen grunn til det da smertene fra i går er borte. Straks avgårde på jobb. Ha en strålende dag
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Like greit at Hong Kong turen er i sept, ser det er litt ruskete vær der. I mellomtiden får man planlegge litt over en Leo om hva/hvor helgen skal tilbringes. Harde valg ![]() Ha en fin dag og god helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra T-banen, linje 3 mot vest. I dag blir det seminar, gleder meg mest til middag.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei igjen - lørdag skal jeg til BGO og da får jeg vel besøke den nye Lounge på Flesland også. Noen som har vært innom siden den åpnet sist helg.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Fin og luftig. Mye lade punkter. Snacks utvalget var fraværende, noe som er forståelig på en lørdag tidlig kveld. De skulle nok stenge etter når vi var reist. Savnet brusmaskinen. Kaffi og juice "only" Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ny morgen, gammel trikk. Deler av arbeidsdagen tilbringes i "banken", som passiv tilskuer. Får vel ta strøk nummer to på taket i badet i kveld, så jeg blir ferdig med det.
Endte forresten opp i en budrunde på et hus i går. Jeg hoppet av 600.000 over prisantydning, men innen alt var over gikk huset 1,75 mill over prisantydning. Så er definitivt ikke helt dødt i eiendomsmarkedet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra fjellet!
Hyttelivet smaker. Må se å få gått av med pensjon snart. Mål for dagen er tre furuer som truer vidsynet. Også blir det nok litt rødt i glasset og en grusom krim foran peisen når kvelden siger på. God midtuke ønskes ![]()
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Rethymnon. Ble en rolig dag igår med tur til skuffelsen fake Knossos, ble bare 23526 skritt.
Ble sen frokost idag da jeg måtte få booket noen turer før diverse kampanjer er over, frem til mai 2018 har jeg fortsatt en helg som ikke er booket. Merkelig at når jeg sjekker alternativer til SAS så ender bookingen ikke hos SAS. Vil jeg klare holde gullstatusen til 2019? Idag skal det busses til Chania hvor jeg skal titte litt på historisk stein. Skal ta det helt med ro så det blir nok ikke så mange skritt idag heller. Ha en god en alle som skal sløve litt idag.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hmm.. sjekket animasjonsprogrammet på hotellet idag. Ved hovedbassenget var det blant annet ansiktmaling etterfulgt av Aqua-Zumba. Tror jeg kan ta meg god tid i Chania.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag... tror jeg. Med mindre jeg ombestemmer meg. Eller... nei... tror det blir det.
Ha en fin en
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe - du burde utfordre dine kunsteriske evner. Vet jo aldri når man får bruk for å male ansikter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra United cluben i vestsørøst her berer det tilbake til norge via IAD og CPH
Var på på besøk i går å det var hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Takk for besøket, Glean. Alltid hyggelig med besøk fra Gamlelandet.
![]() Litt småkaotisk her i går dog, da vi fikk tilbud om leveranse av vår nye jacuzzi to dager før tiden, og alt tilhørende. Vår elektriker hadde fått feil instruksjoner for oppsettet av strømtilførselen, så alt det måtte selvfølgelig gjøres om. Men han fikk det til til slutt, så det ble en innvielsesdypp før sengetid. Fruen har bursdag i dag, så da blir det vel KAKE til middagen i dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() http://e24.no/privat/bolig/tre-visni...sener/24124236 ''– Kanskje vi la den ut noe høyt, sier megler Sanna Damhaug i Nordvik & Partners til E24'' Jeg betalte under to mill for 8 mål ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |