![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. I går "landet" jeg drømmejobben og etter 17 år hos nåværende arbeidsgiver bytter jeg 1/12 beite... Gleder meg vanvittig. Ha en like herlig dag du:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Ullevål og gratulerer med ny jobb til EB!
Siste nattvakt i bygen renner straks ut i sanden og inn i glemselen. Fri til i morgen ettermiddag, så da blir det litt indretjeneste etter kvilen og middag hos den gamle. For ikke å glemme litt rødvin og netflix til kvelds. Brillefin dag ønskes!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Gratulerer med ny jobb til trådstarter og lykke til!
![]() Ha en riktig fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Full kontroll, men med 1:30 time igjen på månedskortet var jeg innafor. Nå venter jobben. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grattis til Onkel EB!!! Dette lover tidenes Fly&Aperol mit Spritz
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Groruddalen - i dag er godt vær med sol og varne i solen - godt å kjenne at sommeren ikke er over.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Gratulerer med ny jobb EB ![]() Her i Tananger så er det noe rart som skjer, noen har dratt bort de fleste skyene og det er noe uforklarlig på himmelen som er vondt å se på ![]() ![]() Dette kan vi like ![]() Snart ferie, og da går tur nesten så langt bort som det går an å komme, BNE. Glær mæ! Men frem til det må jeg jobbe med en stasjonær pc med alt for lite minne... Får sende avgårde en mail til IT-gjengen og spørre om mere minne. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sola skinner på Forus også. Dagens andre kaffekopp er akkurat unnagjort. Mailboksen er under kontroll. Ligger an til å bli en fin ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Da var man omsider komt seg til hektene og ut av køyen her i BKK.
Hjemreise med TK i kveld. Så siste shopping må gjøres for ikke å skuffe enkelte ved ankomst BGO torsdag. Nå frokost. Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Grattis EB!! (y)
G'morgen ... våknet ved femtiden uten utsikt til å få sove igjen, så tok likegodt en runde CoreMOW .. Nå dusj, frokost og jobb ... Restene av Harvey pusher seg innover, så det ser ut som at vi får noen dager med regn. Det betyr også at temperaturen synker litt, til glede for strømregningen min. Ha en fin dag, og tjo-bing! som Super-Langbein pleide å si. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |