![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra Taipei! Frokost er inntatt i restauranten på Okura, og senere i dag er det hotellbytte til det langt mindre eksklusive City Inn
![]() ![]() Last edited by Fly med oss; 25-06-2017 at 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp fra motsatt ende av kloden. Akkurat hjemme fra en konsert med countrybandet Whiskey Gentry - eller rettere sagt et 'unplugged' sett med bandets to kreative hovedpersoner i en liten restaurant i Dahlonega, en drøy halvtime nordover. Meget trivelig.
Nå off til bingen så man er våken og opplagt til ukens siste arbeidsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Fortsatt trøtt, men fikk ikke sove mer, så da var det bare å stå opp. Arvingen må hentes, før vi skal i et bursdagsselskap etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Oslo North - klar for en ny dag med sol, skyer og kanskje vi får oppleve regn for plenens skyld - det er da grønt.
Noen tenker at det er noe herk å slå planen så ofte - neida vi har da vaktmestere som gjør den jobben ![]() Ha en god søndag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BGO. Her går straks turen østover til Sarpsborg og fotballkamp. Det blir fort en rysare!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#6 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen fra et halvgrått og halvvarmt Asker. Blir vel en tur ut og så må huset blitzes før madammen kommer hjem i kveld. God søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Firenze. Lurer på hvilke ekstra mueser som skal besøkes før det busses til flyplassen hvor loungen ser ut til å være plassert utenfor sikkerhetskontrollen. Skikkelig talentløst.
Ha en god en alle som ikke utsettes for talentløs italiensk planlegging.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Arendal øst. Våknet av meg selv litt over 8 i morges. Lurer på når "smellen" inntreffer, etter at jeg kom hjem fra USA på fredag. Planen for dagen er å sitte ute og lese i boka mi, noe jeg ikke rakk i løpet av min to ukers lange ferie i nevnte USA.
Ha en fin søndag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. I seng kl 04 så da blir dagsformen deretter. Alkohol hjelper ikke på det. Ble en del av det i natt
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Igalo!
Ser utenfor at solen skinner og det er 37 grader. Dagen tilbringes på terrassen i skyggen med en god bok! ![]() Nyt søndagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
BGO: 40mm i natt og 9-12c. Straks på vei til MAD via AMS til 25-30c og sol
![]() Mye cruiseturister og andre feriefolk som ikke reiser vanligvis for tiden! Litt slitsomt, hehehe. Jaja, lite reising på meg i sommer heldigvis ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Flaut å måtte google hvor folk er, spesielt når man har vært i området... som vel Stari Grad må regnes som.
Har kommet meg til kontrakts-kjeks-loungen utenfor sikkerhetssjekken. Her er det kjeks i alle varianter og jeg trodde jeg var lur da jeg i kjøleskapet fant en yoghurt med et sidebeger med noen spennende kuler i. Det viste seg å være umulig å få knekk på sidebegeret og helle i yoghurten uten at de fleste kulene sprratt alle andre veier. Som om det ikke var nok hadde den utfoldbare plastskjeen en spesiell konstruksjon med springladning som viste seg å plutselig slå skjeen raskt sammen igjen og sende yoghurten i en fin bue utover skjorten fra Charleston som jeg akkurat hadde byttet til.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |
God søndag | ENGM 911 | Flyforum | 20 | 11-01-2009 21:08 |