![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Aldri feil med fredag.
Klar for en dag med bryggekontor, utekontor og hjemmekontor...skal se at det blir minst 10000 skritt i dag også. Ha en herlig fredag du også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Freddan ja! Aldri feil det.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Aalborg.
Nå senker natten seg og sengen skal gjøre det den er ment for. Soving hvis noen lurte. Sein utsjekk, så handling og kjøring til Hirtshals står på dagens plan. Bergen i morgen. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God Morgen fra Trondheim.
Ferien er over, først DY757 til OSL, deretter DY7031 hjem til Fort Lauderdale. Ser ut som begge er i rute, foreløpig. Blir noen timer på OSL Lounge, forhåpentligvis litt mat å få der før langturen over dammen. Fint i Norge sommerstid, men tviler på at det er mere øl igjen i denne byen, har gjort mitt beste for å slukke tørsten her. Leveren min vil ha skilsmisse ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg skjønner meg ikke på dem som frivillig står opp 5. Selv for et A menneske som meg er det i tidligste laget. God morgen fra OSL Ekspressen. Må ta til venstre etter security i dag. Sogndal venter. Irriterende at det er null bonus som venter. Jobbintervju og er glad jeg slapp å betale den billetten selv. Billig var den ikke. Kunne kommet til New York for samme prisen.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen kosmonauter.
Til en forandring, var en litt tidlig på jobb i dag, 07:00... Har akkurat kvittert meg ut av siste ukes hjemmevakt og det ble den siste. Følgelig er det slutt på å opptjene kjærkomne fridager. I dag noteres det T-11 til min del av BONGO-DO starter. I den forbindelse skal jeg ha en natt i Stuttgart, og ut i fra et økonomisk perspektiv, kan jeg si at det ikke er lurt å vente med å bestille hotell, det ble grisedyrt. Ble berget (det føltes slik) av å løse inn en Hotels.com reward natt. Da ble det samme beløp en vanligvis betaler for en natt. Ha en glitrende flott dag ![]() Last edited by Ruby; 16-06-2017 at 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En espresso før vi går i barnehagen. 85års-lag i kveld. Ser det meldes om reiserekord med opp mot 110.000 reisende på OSL i dag, så kanskje like greit være hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra A10 på Osl. Det meldes om ny rekord for reisende i dag, men jeg synes ikke det er mer travelt enn en vanlig hverdag. Eneste forandring var at Fast Track til SAS faktisk var Fast.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ble litt svett da jeg skulle finne frem pc'en i SAS stua. Spurtet som et helvete tilbake til security og jaggu hadde de den. Pleier ikke å glemme sånt. Tør ikke å tenke på hvordan jeg skulle løst det i utlandssonen. Sånn sett flaks at jeg var innenriks i dag
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Noen som vet om det har kommet nytt regelverk rundt sikkerhetskontrollen? Samtlige måtte frem med laptopladere i dag. Var ikke slik i forrige uke. Kan ikke finne noe endringer som skal tilsi dette på noen av de relevante myndigheter nettsider.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Skaun!
Da er de deilige dagene hjemme over, og man skal igjen ut på farten. Fant ut at det var ekstremt med reisende på OSL i dag via media, så dagens tur til CPH går via BGO i stedet. Gleder meg til en Wienerschnitzel i Grøften i kveld. ![]() Hjem en snartur mandag, før turen samme kveld går sørover mot Montenegro og en måned der nede. Øm rygg og nakke skal pleies, og forhåpentligvis skal noen tips snappes opp for hvordan gjøre hverdagen litt lettere med opp mot 200 reisedøgn i året med kronisk revmatisk sykdom. Ha en flott helg alle sammen, skal ta " en lille en" for laget i helga! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen avdeling oppi Oslo-skyene. Ferdig med eksamen så da får jeg lov til å rydde litt hjemme før man skal være B&B for bruttern i natt. Tar heldigvis ikke så lang tid å rydde så før det skal man nok rekke å gjøre masse av ingenting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag! Er det mye kø/kaos på OSL i dag, for dere som er der? Ligger an til ny rekord med ca. 110k pax.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra T-banen mot Gaustad. Rekker nesten lunchen.
Omsider begynner det gå opp for meg hvor hektisk sommeren blir i år. Hmmm :/ Vel vel. Bilsjappa ringte og sa de hadde kalkulert en ny bil til meg. Så får vi se om jeg gjør et sinnsykt dumt valg eller bare et normalt tåpelig et. Ha en fin en
![]() |
#16 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Litt kø ved sikkerhets kontrol på TRD idag.
Husket på at jeg hadde Fast Track da jeg var midt i køen, men trodde ikke det var en god ide å bøye meg under beltene og gå dit det var null kø. For lat til å Back Tracke og gå tilbake for så å finne riktig sluse. 10 minutter gikk fort og bare barnemat for oss som er vant til milelange køer og kaos på store flyplasser i USA. Blir spennede på Gærnemoen idag, jeg blir en av de 110 000 paxene som skal reise. Håper det er en sjappe på den internasjonale terminalen som selger baguet i pose, blir sulten ombord på Norwegian's Dreamliner. ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Kjøpte ikke du "akkurat" bil? Sånn om du evt. trenger et dårlig forslag til personlig skilt: ![]() Sånn ellers guten morgen fra Kiel. Vært en liten tur på land og sett meg litt rundt. Nå kules det på lugaren med en cola før litt lunsj etterhvert og retur mot Oslo. Haben einen guten ein ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Perfekt
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trodde ISKREM er mer i Fnates stil, men da hadde han vel ikke blitt tilsnakkenes på lang tid ..
![]() Glad fredag. Her lades det opp til firedagers langhelg, og jeg er kisteglad jeg ikke er på reisefot (fra Norge) denne helgen. Prøvde det for et par år siden, og det var en prøvelse. Men tricket er vel bare å ha tilgang til snarveiene. Regnbyger i området, men det skal stort sett bli bra vær i dag sier'em. Temperaturen gjør at man ønsker seg et nytt Alaska-cruise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fnate må da ha røddyse på bilen. Tenk deg smusstillegg for hver eneste biltur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag | EB | Flyforum | 11 | 16-12-2016 23:01 |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 25 | 19-02-2016 17:44 |
Glad fredag | EB | Flyforum | 20 | 07-02-2014 17:29 |