![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en arbeidsøkt på Bryggekontoret - både etterarbeid etter forrige uke og ikke minst planleggingen av skipskontoret som jeg mønstrer på i morgen og resten av uken. Ha en flott start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morra fra Floriden.
Maddamen er enda bortreist så det ble som det måtte gå: Pilsing rundt 14:15 tiden. Vodka og blandevann rundt 16:00 tiden og middag på byen med kompis og margarita til hummeren ved 18:00 tiden. La humla suse som det sies i Norge. På veien hjem stoppet vi for å se på brukt Harley som sto i veikanten med skilt til salgs. I min tilstand var det jo en utrolig god ide å kjøpe en slik. Lovte eieren å komme tilbake i morra kl. 10:00 for prøvetur og med cash i lomma. 1996 Sportster 1200 CC, metallic rød med masse krom og fri eksos, 15 000 miles. Akkurat det denne 60 åringen trenger på sine gamle dager. Neste blir vel en flicka fra Havana. Litt mere edru nå og må vel bort og prøvekjøre Sportsmopeden og kanskje prute litt hvis den er like fin i morra tidlig, som ved solnedgang i kveld og med 18 i promille. (Kompisen kjørte, han er AA, jeg drakk han under bordet for 10 år siden og han måtte på klinik, men han savner det ikke nå) Selgeren skulle ha 4000 dollar, lurer på å tilby 3000 hvis den er i bra stand. Stay tuned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
God morgen fra Flytoget 0702 fra Drammen, - åpner mbl og ser at SAS har sendt meg en SMS kl 0241 om at flyet er kansellert, og at jeg er ombooket til 1040 til BGO, sikkert pga det uværet som har vært i Nord-Norge, min flight er ikke den eneste som er cancelled idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mandag morgen - flott Oslo vær - 3-4 pluss - blå himmel og snart dukker sola opp - kanskje vi får 18 grader i dag også.
Ha en flott mandag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Sol og etterhvert litt vårlig her i hovedstaden. Jobben kaller, riktignok uten de helt store møtene eller planene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Litt mindre grått i dag enn i går. Dagen blir heime, rikeleg med feber både på meg og gutungen. Vart borti 12 tima på puta i natt.
Målet for dagen får vere å sjå over fly til Paris seinare i mai, ispedd litt brøbaking. Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 14 | 14-11-2005 16:37 |