![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heisann og fortsatt god sommer folkens, da var noen av ukene unnagjort og det har jo også blitt endel bilder av fly på veien. Her fra Spania og Tyskland, samt Kastrup.
Kall det en foto-trip reportasje..he he Bør kansje legge til at samme dag kursen skulle legges mot sør ryker det nye kamera og det må til rep, så det ble frem med den gamle D100 på denne turen ![]() Det ble kanskje for mange og for store...beklager det ![]() Vi starter med ALC, Spania; ![]() Trasavia i nye farger tar av... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så noen fra HAM...en lørdag formiddag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så noen fra DUS...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() noen (dårlige) fra hotellrommet i Genova Italia....Ikke den mest spennende flyplassen..... ![]() ![]() litt utsikten fra hotellet på Kastrup også...ikke dårlig utsikt i hvertfall ![]() og til slutt i denne omgang (flere kommer senere)... Fra Luxemburg....et flott skue sett fra bilvinduet... ![]() ![]() Thats all for denne gang flere spennede bilder er på vei snart...håper de falt i smak ...fortsatt god sommer ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kjempe bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Wunderschön!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Terningskast seks ! Hvilket hotell var det i CPH ? Tar gjerne en dag på det rommer !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
artige bilder. lyst på en skikkelig spotte tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte og klare bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra bilder Hans Olav. Ser du har fått noen bra bilder av A330 også.
![]() Airbus 330. :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nydelige bilder her ja!
Så spotting/fotografering i Alicante bød ikke på noen problemer? Skal dit om 14 dager så jeg hadde lyst å ta meg en tur for å ta noen bilder på flyplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.lch78.net
|
![]()
pene bilder dettan
![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Quote:
best å spotte om ettermiddagen etter 13.00 da sola er fint plassert.... det er da dager hvor det kommer flest engelske charter og dager med flest tyske....lykke til! |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det ville vært en skam å ikke komme på ideen å kommentere disse bildene!
Jeg satt her og ventet på at min fars trege bredbånd skulle arbeide med nedlastningen, og ble mer og mer utolmodig etterhvert som jeg så bildene. De var både skarpe, tatt med mange spennende 'utsnitt' og fargemetningen var det heller ikke noe å si på. Liker også denne typen ramme... Litt IKEA-stuestil. kanskje... Stor tommel i været! -Og det ser ut til at du fant deg en C-9 også ![]() Glemte nesten: Takk for posten, og post mer i fremtiden!
![]() |
#14 |
Aviation Junkie
|
![]()
Flotte bilder. Det bildet med DY på DUS er vel ikke tilfeldigvis tatt forige fredag (28)? Jeg ankom med KKS da, og det ser ut til at de andre flyene rundt stemmer også.
Rune |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
There you go mister
![]()
![]() |
|