![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
For noen år siden fikk mange her på forumet mail med link til en kundeundersøkelse fra SAS hvor man blant annet måtte velge mellom hva som var viktigst av servering på flyet eller at flyet var i god teknisk stand. Fant ikke tråden sånn i farten, men slå disse gjerne sammen om noen klarer å finne den opprinnelige tråden.
Har nå mottatt en ny kundeundersøkelse på mail, og jeg er spent på hva som venter av spørsmål og alternativer denne gangen. ![]()
![]() Last edited by Cecilie; 06-03-2017 at 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hmmm.. Får bare en feilmelding "The service is unavailable." Undersøkelsen er fra Ipsos. Andre med samme problem?
![]() Last edited by Cecilie; 06-03-2017 at 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Upgrade me....
|
![]()
Svarte på noe tjas og fjas om Lounge Cafe osv for ikke lenge siden. Hele undersøkelsen var lagt opp for å få mest positive svar omkring det. Sikkert for at de da i ettertid skal kunne si noe slikt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Etter å ha laget den tråden tror jeg ikke jeg noensinne har fått noen spørreundersøkelser fra SAS igjen. Om jeg husker rett, da så klart
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk en forrige uke som lurte på hva jeg syntes om et potensielt nytt produkt i samarbeid med SAS Cargo. Scenariet som ble beskrevet var i retning av "du er i Milano og kjøper et piano. I hvor stor grad kunne du tenkt deg en tjeneste fra SAS Cargo som lar deg frakte pianoet hjem?"
Jeg fant desverre ikke noe sted å krysse for at SAS bør slutte å bruke narkotikum i arbeidstiden før de setter opp spørreundersøkelser... Last edited by Sykkelthor; 07-03-2017 at 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |